|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Har "alle" småjenter bunad nå?Jeg ser det blir mer og mer vanlig, hvertfall. Så vanlig, at man faktisk ser litt lite oppkledd ut i vanlige finklær.
|
|
|
|
#2 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har "alle" småjenter bunad nå?
Det var det Storesøster også ga utrykk for. De aller fleste går vel dog ikke i vanlig søndagstøy på nasjonaldagen, men det kan virke som om festdrakt er mer "fest" enn annet, pent tøy på 17.mai.
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg så en del i det jeg ser på søndagstøy.
|
|
|
|
#4 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig i at mange gutter nok feirer i dongeri og voks i en nyklippet lugg. Lilllebror hadde i det minste røde nye bukser til dressjakka, så han var überkul i barnehagetoget (og bryr seg selvsagt ikke om hva han går i på samme måte). Og voks i luggen, for første gang
|
|
|
#5 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå vet ikke jeg hva dere har på barna på søndager, men det finnes mange oppkledde alternativer til billig festdrakt |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|