|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Langt hår på barn = jente?Og jeg tenker ikke sånn at noen har tatt han for å være jente en sjelden gang, det er konsekvent når de ikke har sett han før
![]() |
![]() |
#2 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Langt hår på barn = jente?Nja, det spørs hvordan det er klippet. Er det lyst, langt (neden for skulderbladene) gjerne med lokker så synes jeg ofte det er veldig jentete. Ellers så er det mange tøffe lange guttesveiser.
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Langt hår på barn = jente?
Jeg kjenner igjen det med at det kan være trist for en gutt å få klær, stæsj og annet klassifisert som "jentete" av andre barn, så jeg mener ikke å føyse vekk selve problemet. Men unnskyld meg: Hva betyr det å "absolutt ikke te seg som jenter"?
![]() |
#4 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ser nå at det ser feil ut, men det jeg mener er at dette er skikkelig "GutteGutter" De leker typiske gutteleker, snakker som gutter, kler seg som gutter osv. Jeg hadde nok ikke sett på disse guttene som jenter. Kanskje fordi jeg kjenner de så godt?
![]() |
#5 |
flisespikker
|
Det skjønner jeg.
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Langt hår på barn = jente?En niåring jeg kjenner har forresten ordentlig langt, glatt hår, sånn til nedenfor skuldrene, og da han begynte i førsteklasse hadde han rett avklippet pannelugg også - det ble en veldig "jentete" frisyre, mye mer enn den lange luggen strøket bakover som han har nå. Han har et ganske uvant navn som ingen av klassekameratene hadde hørt før, og det tok flere måneder før alle var helt sikre på om han var gutt eller jente, tror jeg. Enda han er veldig guttete, både i oppførsel og klær og høyrøstethet og sånt. Jeg tror aldri han har brydd seg om hva folk tror om ham, da. (Og lillebroren har 3 mm langt hår, så dersom det er foreldrene som bestemmer hårsveisen deres, så har de i alle fall bestemt for hver sin.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|