Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor gamle har småguttene vært når de slutter med bunad/festdrakt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-11, 11:47   #41
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor gamle har småguttene vært når de slutter med bunad/festdrakt?

Til neste år blir det fra Sparkjøp. Den syntes han var fin, og akkurat nå koster den 450 kroner. Dressen han plukket i år (for deretter å nekte og bruke) kostet 1000.
Mulig jeg endrer buksa til å bli nickers, vi får se.

Gammel 18-05-11, 12:10   #42
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Både 1. og 3. klassingen hadde festdrakt og 3. klassingen var ikke den eneste på sitt trinn. Jeg tenkte i grunnen ikke over det i det hele tatt, så det var sikkert flere som hadde.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 12:11   #43
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Guttungen er 5 år nå og vi hadde et rabalder i går da han skulle ha den på, for fetteren i 1. klasse har sagt at det er så teit. Dvs. han hadde da sist gang han var 6 år og i år var det uaktuelt.

Jeg antar at kanskje neste år blir siste året for vår del også, med mindre Bøllen fortsetter å synes at det er staselig og fint, slik han har gjort til nå. Jeg observerte forøvrig det samme som HI i går, det var langt flere dresser enn festdrakter på guttene i toget.

Gammel 18-05-11, 12:17   #44
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Storebror er 10 og dette er første 17 mai han er uten bunad.

Gammel 18-05-11, 12:23   #45
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Det kan synes som om 5 år var grensen hos oss. I år ble det finklær på ham.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 12:35   #46
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

ca 8-9 år var de når de sluttet.

Gammel 18-05-11, 12:39   #47
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Min 3.klassing var skuffet over ikke å ha bunad eller dress i går. Alle mannfolk hadde det på 17.mai, fikk jeg streng beskjed om.
Jeg fikk litt sånn "dårlig mamma" følelse når det var så mange jenter i festdrakter og gutter i dress, når mine kom i nye, penklær. Han synes han var fin selv altså, men til neste år, da måtte vi ha noe annet. Bunad eller dress, det er usikkert hva.

Mellomste HATER alt som er annet enn "kult" og fikk til nød på han en skjorte i går. Håper å få på han bunad til neste år. Dress synes jeg er i tidligste laget, men ok fra skolestart, om jeg får det på han.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.