|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gamle har småguttene vært når de slutter med bunad/festdrakt?Til neste år blir det fra Sparkjøp. Den syntes han var fin, og akkurat nå koster den 450 kroner. Dressen han plukket i år (for deretter å nekte og bruke) kostet 1000.
|
|
|
#42 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvor gamle har småguttene vært når de slutter med bunad/festdrakt?Både 1. og 3. klassingen hadde festdrakt og 3. klassingen var ikke den eneste på sitt trinn. Jeg tenkte i grunnen ikke over det i det hele tatt, så det var sikkert flere som hadde.
|
|
|
#43 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor gamle har småguttene vært når de slutter med bunad/festdrakt?Guttungen er 5 år nå og vi hadde et rabalder i går da han skulle ha den på, for fetteren i 1. klasse har sagt at det er så teit. Dvs. han hadde da sist gang han var 6 år og i år var det uaktuelt.
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gamle har småguttene vært når de slutter med bunad/festdrakt?Storebror er 10 og dette er første 17 mai han er uten bunad.
|
|
|
|
#45 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gamle har småguttene vært når de slutter med bunad/festdrakt?Det kan synes som om 5 år var grensen hos oss. I år ble det finklær på ham. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gamle har småguttene vært når de slutter med bunad/festdrakt?ca 8-9 år var de når de sluttet.
|
|
|
#47 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gamle har småguttene vært når de slutter med bunad/festdrakt?Min 3.klassing var skuffet over ikke å ha bunad eller dress i går. Alle mannfolk hadde det på 17.mai, fikk jeg streng beskjed om.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|