Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvilke parker i Orlando?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-11, 21:08   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke parker i Orlando?

Har bodd noen år i Orlando, men det er riktignok noen år siden, så det er kommet noen nye parker etter det.

Jeg synes Sea World er et must, flott sted for alle aldre og noe helt annerledes enn resten av "plastic fantastic" om du skjønner hva jeg mener.

Magic Kingdom er muligens litt kjedelig, men synes likevel en hører med siden den er den eldste av parkene.

Animal Kingdom har jeg ikke vært i, men vet den skal være flott.

Om dere er ved kysten rundt Cocoa området så er også NASA verdt et besøk. Det er forresten fine strender nordover også, rundt Daytona Beach. Det er rundt en times kjøretur fra Orlando.

Busch Gardens i Tampa har flotte berg-og-dalbaner, gøy om dere liker slike ting.

Universal parkene er også bra synes jeg, men jeg er stor fan av store berg-og-dalbaner og slike ting, da.

Dere får det forresten veldig varmt i sommer, så håper dere er glad i varme:-)

Forresten, få med dere mer enn bare parker!!! USA og Orlando er så uendelig mye mer enn bare det. Det er fantastiske strender i Florida, besøk dem, dra ut til kysten, kjør sørover mot Naples, Tampa osv. Spis noe av den lokale maten (god fisk, alligator) i stedet for bare pølser og burgere som det ofte blir i parkene.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.