Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva tenker du om folk som alltid kommer for sent?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-11, 22:57   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om folk som alltid kommer for sent?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Også har jeg en lei tendens til å fly huset rundt for å lete etter bilnøkler, lommebok, solbriller og hva_har_du.

Jah! Hadde nøkler, lommebok og mobiltelefon bare ligget det stedet jeg la de sist hadde jeg ikke måttet løpe så mange turer tilbake igjen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 23:16   #2
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jah! Hadde nøkler, lommebok og mobiltelefon bare ligget det stedet jeg la de sist hadde jeg ikke måttet løpe så mange turer tilbake igjen.

Jeg også. Jeg forstår det ikke.

Jeg har dessverre kombinert Distré Professortendensene med tidsoptimisme og overdreven tiltro til egne evner (Selvsagt rekker jeg å bake 40 rundstykker og en kake før klokka 9 på 17.mai, lizzom)

Jeg har derfor kommet for sent til bryllup, til og med mitt eget. Jeg har vært for sent på fly flere ganger, blant annet da jeg skulle til Miami. Da gikk flyet klokka 07.00 og jeg satt på jobb til klokka 4 på natten før, og
- var sent ute (tidsoptimist)
- glemt pass (Distré Professor)
- glemt billett (Distré Professor II)

Med andre ord, det kun unntaksvis at jeg ikke er 3 - 10 minutter for sent til ting. Det betyr ikke at jeg ikke synes vennene mine eller kollegaene er viktige. Jeg forventer ikke at man venter på meg, og jeg gir beskjed.

Jeg kom forresten for sent til et vennebryllup en gang, vi var ute i passende tid helttil jeg ikke fant bilnøkkelen...

Jeg gir andre slack, og tenker at de gjør så godt de kan.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 23:47   #3
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg har dessverre kombinert Distré Professortendensene med tidsoptimisme og overdreven tiltro til egne evner (Selvsagt rekker jeg å bake 40 rundstykker og en kake før klokka 9 på 17.mai, lizzom)

Finnes det flere enn meg som gjør det der?? Jeg har går på slike bakesmeller oftere enn jeg har alt klart kvelden før. Jeg føler med deg, samtidig som jeg synes det er fint å se at jeg ikke er alene.

Ja, og jeg kom selvsagt oftere to minutter for sent til forelesning enn tidsnok.

Jeg tror ikke det er mengden tid som er problemet, det er evnen til å disponere tiden man har til rådighet passe fornuftig som tydeligvis mangler hos meg. I følge en veldig god venninne av meg tenker jeg visst at jeg har god tid der andre tenker at de har det travelt og må hive seg rundt, eventuellt har gjort nettopp det for en stund siden.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:01.