Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pannekaketråden med tvist

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-11, 11:52   #11
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaketråden med tvist

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nip: Jeg velger å tro at du overdriver kraftig, men jeg tar meg i å tenke at du er veldig ensporet. Har du virkelig ikke andre ting i forhold til foreldrerollen, oppdragelse og oppvekstvillkår enn pannekakeinntaket, som opptar deg? Anser du kostholdet som så mye viktigere enn andre ting, som man får inntrykk av?

hehe... så fordi jeg snakker om pannekaker mye på nett, så betyr det at det eneste jeg bryr meg om er pannekaker?

Betyr det da at de som serverer pannekaker ofte også ikke bryr seg om andre ting i foreldrerollen?

Klart jeg overdriver, tøyser og tuller - MEN det er helt klart alvor i hva jeg sier og mener. Og det handler helt klart ikke om pannekaker, men matinntaket. Og jeg kunne helt klart laget flere lignende tråder som også opptar meg med bilsikkerhet, lekser, oppdragelse, banning og språkbruk - men jeg synes kostholdstråder er morsomst på nett - det betyr ikke at jeg ikke er opptatt av noe annet alikevel.

Sønnen min synes forresten det er kjempe flaut at han må bruke helt bilsete i en alder av 7 - når det både er anbefalt og kreves for å være riktig sikret i bil - det er synd og helt klart fordi andre ikke gjør det at han synes det er flaut.

Men ja, kosthold og livstil er med oss hele livet og jeg ser på det som veldig viktig, lekser, kjærlighet, omtanke for andre, positivitet, vennskap, familie osv er også helt klart kjempe viktig. I forhold til hva skolen sier og jeg ser så går det veldig fint med sønnen min foreløpig ihvertfall så derfor trenger jeg ikke lage noen tråder om det, fordi det ikke er noe problem. Selvom jeg helt klart blir sjokkert over hvordan ting er rundt om av hva man ser og opplever. - jeg får også med meg det positive, og det er det helt klart mye av. Masse fint vennskap, mye fin utetid med fotballspilling, mye omtanke for hverandre og smil og glede

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:39.