Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-11, 22:43   #1
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Kjernesunn familie" Hvordan reagerer du på den tittelen?

Tittelen gir heller ikke meg gode vibber; Enda mer å få dårlig samvittighet for...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 09:54   #2
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sure Eplet, her.

Opp før klokka fem for å stelle den økologiske kjøkkenhagen, alle får persille til frokost og så er det på fjelltur med nikkers, eplekinn og grønn te på termos, alle ungene i bæremeis og så forteller de historier om de andre familiene rundt leirbålet der de griller lyng og røtter. Sånn ser jeg for meg en kjernesunn familie

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg har ikke lest boka og kjenner ikke til den heller. Jeg får "her kommer det enda en synsebok om mat og kropp"-følelsen. Altså fullstendig uinterressant da jeg får useriøst-alternativvibber av tittelen. Omtrent som blodtypedietten.

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Tittelen gir heller ikke meg gode vibber; Enda mer å få dårlig samvittighet for...

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 10:01   #3
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Mamma var innom med greier, så jeg tenkte på denne tråden, dro frem boken og spurte henne hva hun tenkte når hun leste tittelen.
De to første tankene hennes var "sikkert dansk" og deretter "åh, er det den nye om psykisk helse i familien?".

Det likte jeg .
Når mamma tenker "kjernesunn" så tenker hun overhodet ikke på dietter eller mat eller vekt. Når mamma tenker på at noen skal være sunne så går hun automatisk til hodet. Mamma er ganske fin.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:54.