Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Er du utmeldt av statskirken (se her!)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-07, 22:33   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du utmeldt av statskirken (se her!)

Dette må jeg sjekke!

Gammel 08-03-07, 22:45   #2
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Jeg er ikke døpt og ikke komfirmert og jeg antok jeg ikke var medlem Må altså melde meg ut en plass der jeg ikke har meldt meg inn ...
Må sende en mail, ja.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 22:46   #3
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk, som Cilen, beskjed i vår om at jeg sto som medlem i Statskirken, den katolske kirke og HEF. Barna sto også som medlem i både den norske og den katolske kirke. Jeg håper endelig at det er i orden nå, hadde en ekstra runde med katolske kirka i høst fordi jeg oppdaget at gutta fortsatt sto oppført som medlem, til tross for at jeg ga grundig beskjed om at dette var en feil etter å ha fått det brevet på våren.

For meg var det nesten mest provoserende at den katolske kirken hadde ført meg opp som medlem fordi jeg var samboer med en katolikk! Snakket med en dame på telefonen som fortalte at "... noen hadde nok vært litt vel ivrig i registreringen av medlemmer" og at de hadde fått mange tilsvarende henvendelser fra forbausede mennesker som var blitt medlem på samme måte. Makan.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 23:45   #4
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Dette må jeg sjekke!

Jeg og!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 17:49   #5
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Vi fikk svar at vi ikke sto der, men hva får jeg i posten i dag?

Joda, jeg får et brev og en CD med sanger som menigheten der jeg bor gir til alle DØPTE 2 åringer og inviterer til en sammenkomst.

Ikke er sønnen min døpt og ikke står han i statskirken...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.