Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Barns antrekk i konfirmasjon

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-11, 16:36   #11
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Barns antrekk i konfirmasjon

Vi skal i konfirmasjon i på søndag, til mitt tantegull.
Turbo har en dress ,(kjøpt her inne i fjor ilag med masse andre klær ) Som han skal ha på, om det blir varmt dropper vi jakka.Hadde han ikke hatt dress hadde jeg tatt på han en mørk bukse og en pen skjorte. Kanskje slips.Man får se.
Dungeribukser bruker ikke turbo for han liker ikke det men manns forlover hadde det på i vår bryllup og eneste som reagerte på det er min sære pappa Så tror ikke jeg hadde reagert om noen hadde kledd å ungene sine en mørk dungeribukse,knall blå hadde jeg nok ungått.

Her skal ikke konfirmanten ha bunad, og heller ikke ballkjole(har faktisk ikke sett noen konfirmanter i ballkjole uten om mitt søsknebarn som ble konfirmert for 30 år siden... )
Hun har kjøpt en lys fin sommerkjole aktig ting.Hun var så søt og voksen i den at stakkars gamle tante måtte felle en tåre, da jeg var med henne på kjolejakt for en stund siden.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:11.