Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mange rødprikker har du fått? (ca.)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvor mange rødprikker (ca.) har du fått på FP?
Jeg har selvsagt aldri blitt rødprikket 87 36,55%
Har ingen røde, men prøver å få noen 6 2,52%
Har bare fått èn 34 14,29%
1-5 68 28,57%
5-10 28 11,76%
10-20 8 3,36%
20-30 2 0,84%
30-40 3 1,26%
40-60 1 0,42%
60-80 1 0,42%
80-100 1 0,42%
100-150 2 0,84%
150-200 1 0,42%
200-250 1 0,42%
250-300 1 0,42%
300-400 1 0,42%
Mer enn 400 1 0,42%
Jeg har fått så mange at jeg har mistet oversikten 5 2,10%
Kakkmaddafakka 14 5,88%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 238. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-11, 21:45   #81
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange rødprikker har du fått? (ca.)

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har fått ca 5, tror jeg?

Nå kom jeg på at jeg har fått en rød en av Candy. Uten grunn og greier.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 21:46   #82
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror ikke jeg helt er del av rødprikkelivet på FP. Men jeg fikk én, en gang. For lenge siden.

Gammel 02-06-11, 21:49   #83
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Tror jeg har fått akkurat 5. Innser at jeg ikke er den diplomatiske personen jeg pleier å være når jeg er på nett....

Gammel 02-06-11, 22:31   #84
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke holdt telling. Men etter å ha gått gjennom den heteste debatten, så fikk jeg visst ca 12 røde der. Tipper det er toppnotering - trådmessig. Ellers fikk jeg visst 6 røde (og en grønn ) for ett innlegg i en annen tråd. Da er jeg oppe i 18. Tipper jeg har fått noen røde "slengere" i andre tråder også. Så jeg har sikkert passert 20.

Men er usikker på om jeg har passert 30?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 22:31   #85
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått 3, tror jeg. Men det var bare pga. fjas og tull. Og så fikk jeg tilbake enn grønn en senere fra alle tre, fordi de fikk dårlig samvittighet. Men det skjønner jeg veldig godt, for jeg er jo så snill.

Gammel 02-06-11, 22:32   #86
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Er de? Jeg har kun hatt med navnet deres å gjøre, (skrevet det her og der... ), og har alltid undret meg litt over hva som for noen til å føle at dette er navnet de skal bli SUPERSTJERNER med!

Er det ikke det Benicio del Toro sier stadig vekk i The Usual Suspects, da? Da er det vel kult. (Kan hende jeg tar feil, men jeg hører liksom stemmen hans i hodet hver gang jeg leser ordet.)

Gammel 02-06-11, 22:38   #87
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

400? Særlig.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 22:44   #88
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Har fått en og gitt en. Begge var ment som grønne.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 23:33   #89
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Kilde: youtube.com)

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 23:37   #90
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Djiiizzzzzz.

Gammel 02-06-11, 23:49   #91
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nå kom jeg på at jeg har fått en rød en av Candy. Uten grunn og greier.

Har jeg? Det husker jeg ikke. Ble jeg hevnprikket, da? Jeg husker ikke det heller. Kanskje jeg har fått langt mer enn 5.

Jeg har definitivt gitt flere enn jeg har fått, i hvert fall. Terskelen for å rødprikke har gått drastisk nedover med forumårene.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 23:55   #92
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Har jeg? Det husker jeg ikke. Ble jeg hevnprikket, da? Jeg husker ikke det heller.

Du gav meg en tulleprikk i en tråd om prikker, en rød en. Og nei, jeg hevnprikket ikke, jeg har da litt klasse. (Eller kanskje ikke, i og med at jeg hevnprikker lett som en plett. Men ikke den gangen.)

Gammel 03-06-11, 00:04   #93
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

1-5

Nei, det tror jeg ingenting på.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

I følge mitt regnskap stemmer nok det.

Jeg har fått ca 10 totalt tror jeg. Jeg innbiller meg at halvparten er fra Safran og jeg tror bare jeg har gitt 1 eller 2 i motsatt retning.

Totalt har jeg nok gitt mellom 10 og 15 røde. Veldig lenge siden sist. Kanskje på tide med noen saftige diskusjoner.

Hæ? Har jeg rødprikket deg her inne? Det må være lenge siden, for jeg syns alltid du sier bare lure ting.

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Jeg har vel fortrengt det, men jeg tror ikke jeg har fått fler enn 5. Hadde garantert fortjent fler enn 5, tror jeg...

Du må da ha flere enn 5! Jeg har jo gitt deg minst 3!

Gammel 03-06-11, 00:10   #94
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Jeg tror jeg har rødprikker Zöe flere ganger, så jeg er kanskje den stygge ulven? Sammen med Safran, ser det ut som.

Jeg blir forresten slappere og slappere på både røde og grøne prikker.

Gammel 03-06-11, 00:10   #95
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Du må da ha flere enn 5! Jeg har jo gitt deg minst 3!

Slikt er ganske avslørende, ja.

Jeg antar dere vet hvordan man kan få en viss indikasjon på hvor mange røde/grønne man har fått, ja? For min egen del har jeg i alle fall oftest fått mange røde i samme tråd. Da er det bare å finne fram til den tråden, så finne fram til mine egne innlegg, og så for hvert eget innlegg klikke på denne fine figuren her:

Da får du sett hvor mange røde og grønne prikker du har fått for dette innlegget. Hvis du har fått noen, da. Dessverre får man ikke sett hvem som har gitt disse prikkene, men det er til å leve med.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 00:11   #96
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

He he, jeg tror virkelig ikke at alle husker korrekt antall her inne :

Jeg har vel fått rundt 30, tror jeg. De fleste av dem er faktisk hevnprikker, og de burde jeg strengt tatt ikke telle med.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 00:13   #97
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det tok meg flere timer å skjønne hva Kakkmaddafakka "betød". Først lurte jeg på om det var røverspråk. Ja, ja.

Gammel 03-06-11, 00:13   #98
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

De fleste av dem er faktisk hevnprikker, og de burde jeg strengt tatt ikke telle med.

Ja, samme her.

Gammel 03-06-11, 00:14   #99
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Jeg husker prikker dårlig, men jeg husker aller min første røde, som jeg fikk av Olympia på NM. I en tråd om hjemmelagde julegaver, der Olympia mente jeg var på bærtur og i tillegg brukte uttrykket :mongostemme:.
Jeg har ennå ikke hevnprikket, men kanskje en dag?

Gammel 03-06-11, 00:16   #100
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg husker prikker dårlig, men jeg husker aller min første røde, som jeg fikk av Olympia på NM. I en tråd om hjemmelagde julegaver, der Olympia mente jeg var på bærtur og i tillegg brukte uttrykket :mongostemme:.
Jeg har ennå ikke hevnprikket, men kanskje en dag?

Ha ha ha, det husker jeg ikke.

På NM har jeg nok fått flere hundre rødprikker i løpet av årene jeg var der. :mimrer:

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.