Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kypros - Callisto vs Althea beach

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-11, 22:57   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach

Jeg kan jo rapportere: Nå har vi kommet tilbake etter ei uke på Alteha beach. Veldig ok hotell. Litt kjip buffet spesielt for barna, men grei nok. All inclusive-opplegget fungerte helt greit, og jeg tror 90% av de som bodde der benyttet seg av det. For meg som var en voksen med to store unger var det nok litt å tjene på det også, men det viktigste var ubegrenset mengde slush og is i kiosken. Hotellet er veldig rolig. To uker med så store unger som jeg har hadde vært kjedelig. Men ei uke var helt greit. Det er lite nok til at det er trygt å sende ungene rundt uten følge. Det er bare ett basseng på godt og ondt, man har oversikt, men valgmulighetene er litt få. Man er langt unna alt, men det går busser og taxi. Badelandet er bra for store unger, det ligger en times busstur unna. Og kveldsunderholdninga er brukbar og holder hele hotellet samlet i restauranten om kveldene. Barneklubbene var også ok i følge barna.

Konklusjonen min er at jeg reiser gjerne tilbake, men hvis jeg skal gjenta suksessen med de to store, blir det callisto neste gang. Hovedsaklig for å være nærmere ting og tang og for å ha et noe større anlegg. Vi har hatt ei knall uke med kjempevær og er godt fornøyd, men ei uke var nok på et såpass lite anlegg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:51.