Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan man stole på Change sin størrelsesutregner?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-11, 00:00   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man stole på Change sin størrelsesutregner?

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Jeg fikk 65 DD (ha, ha, særlig, er rimelig flat!!) på målingen her.

60DD. Kan trygt slå fast at det er helt på viddene - jeg bruker 65 b/c eller 70 a/b. Det er jo fullstendig meningsløst med omkretsmålet hvis det skal være slik at man må bruke minst 10 cm mindre enn sitt egentlige mål. Jeg måler 68 under puppene, og har fått beskjed ved måling i Change-butikken om at jeg ligger mellom 65 og 70. Det er også det som kjennes mest behagelig og ser best ut.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 20:03   #2
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan man stole på Change sin størrelsesutregner?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er jo fullstendig meningsløst med omkretsmålet hvis det skal være slik at man må bruke minst 10 cm mindre enn sitt egentlige mål. Jeg måler 68 under puppene, og har fått beskjed ved måling i Change-butikken om at jeg ligger mellom 65 og 70. Det er også det som kjennes mest behagelig og ser best ut.

Jeg er 70 under brystene og fikk beskjed om at jeg skulle ha omkrets 60 på LaLina og 65 på Change. Bhen fra LaLina gjør definitivt det beste som er mulig ut av puppene mine, men å puste kan jeg jo bare glemme. De som er 65 sitter også godt og er mer behagelige. Nå bruker jeg så å si bare bher fra disse sjappene, og de holder seg veldig godt mht omkretsen. Jeg har en del Triumph bher fra tidligere i str. 70 (fordi de ikke fins i mindre), og de går greit i starten men så slakker de og blir for store. Det er veldig mye mer behagelig med veltilpassede bher, selv for meg som er alt annet enn brystfager. For dem som har store bryster må jo forskjellen være som natt og dag.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:01.