Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sexual assault prevention tips

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-11, 09:41   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sexual assault prevention tips

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Og det var dette jeg prøvde å si.

Da skjønner jeg ikke helt hva du mente. Du mener det du uthevet i innlegget mitt, men ikke resten? I såfall lurer jeg på hva du mener om kollektiv ansvarliggjøring av kvinner, som jo er det vanlige. Dette er jo bare for å få fram et poeng, mens ansvarliggjøringen av kvinner blit gjort hele tiden. På ordentlig, og ikke på tull.

Sist redigert av Tallulah : 09-06-11 kl 09:45. Årsak: Jeg misfosto først.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 09:43   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det sa jeg da ikke heller?

Hæ?

Jeg ordlegger meg tydeligvis knølete i dag.

Jeg er enig i det du sier om at det blir teit å legge ansvar på menn generelt å ikke overgripe.

Ja, jeg er også enig i at det er latterlig at kvinner får alt ansvaret for å unngå overgrep, men jeg synes det kunne vært fremhevet på en bedre måte enn med denne plakaten.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 09:46   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Hæ?

Jeg har redigert innlegget mitt, for jeg misforsto hva du mente.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 09:49   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har redigert innlegget mitt, for jeg misforsto hva du mente.

Jeg har forsøkt å svare over. Jeg var enig i alt du skrev, men det jeg hadde fremhevet var det jeg prøvde å si med mitt første svar på HI.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 09:53   #5
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Denne så jeg på trykk på norsk i en kronikk i en avis, mener jeg å huske. Kanskje den var hentet fra den engelske versjonen over her? Jeg synes ikke dette er tullete i det hele tatt, og jeg kan ikke tenke meg at noen skulle føle seg støtt. Jeg synes ikke det virker som at den henvender seg til menn generelt heller, uansett er jo poenget å snu oppned på ansvarstildelingen.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.