Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Crocs til barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-07, 09:10   #1
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Crocs til barn

Hvordan gjør du det Amor - bestiller du til alle på en gang, eller deler du opp for å komme under 200kroners-grensa? Lurer på hva som lønner seg - hvor mange ganger jeg kan bestille før man like gjerne kunne bestilt hele haugen på en gang..

Gammel 10-03-07, 09:25   #2
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg har bestillt fra taylorshoes. De kom etter 5 dager.
Nå venter jeg spent på en ny stor sending.

Gammel 10-03-07, 10:44   #3
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Hvordan gjør du det Amor - bestiller du til alle på en gang, eller deler du opp for å komme under 200kroners-grensa? Lurer på hva som lønner seg - hvor mange ganger jeg kan bestille før man like gjerne kunne bestilt hele haugen på en gang..

Hei vennen.

Jeg er i tvil. Jeg har kjøpt to par til meg selv tidligere og valgte da å bestille to ganger for å komme under grensen. Hva jeg gjør nå, vet jeg ikke. Jeg skal ha sko til de tre yngste.

Hva gjør dere andre?

Gammel 10-03-07, 10:48   #4
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

En ting til; noen som kan hjelpe meg med størrelser?

Jeg har to snupper som bruker 28 nå. Vet jo at de er litt brede, men tenker alikevell at de kanskje trenger 29 når de skal brukes utover våren og sommeren? Hva tilsvarer 29 tro?

Gutten min som skal få, bruker 33. Hva tilsvarer det?

Gammel 10-03-07, 10:51   #5
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Amor: De størrelsene og sånt har jeg ikke peiling på, men Berta på NM har vel laget en tråd om størrelser tror jeg

Gammel 10-03-07, 11:14   #6
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Amor: De størrelsene og sånt har jeg ikke peiling på, men Berta på NM har vel laget en tråd om størrelser tror jeg

Takk

Jeg har vært inne og sjekket hos taylorshoes og der ligger det en fin oversikt. Jeg ser at jentene kommer midt i mellom to størrelser og da blir det straks litt mer vanskelig....

Gammel 10-03-07, 11:18   #7
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Takk

Jeg har vært inne og sjekket hos taylorshoes og der ligger det en fin oversikt. Jeg ser at jentene kommer midt i mellom to størrelser og da blir det straks litt mer vanskelig....

I verstefall, om de ikke skulle passe, så får du sikkert solgt dem videre ganske fort

Gammel 11-03-07, 08:42   #8
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Da hadde jeg helt klart valgt en størrelse opp. Min gutt bruker rundt 28 og nå er 8/9 litt knappe.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 08:45   #9
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vel til nå bestilt 7 par på taylorshoes.com og alle har kommet innen 1 uke. Første gang bestilte jeg 3 par sammen, da ble det tull og toll, så nå bestiller jeg 1 og 1 .

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 10:55   #10
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Da hadde jeg helt klart valgt en størrelse opp. Min gutt bruker rundt 28 og nå er 8/9 litt knappe.

Storesøster her bruker 28 i vinterstøvler, og her ble 10/11 alt for store. 8/9 derimot, er helt passe. Det gjelder Mary Jane-modellen, da.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.