|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
trøtt
|
Sv: Barn som reiser alene. Hva er prosedyrene?Er det mulig å komme seg inn til bagasjebåndene på Gardermoen hvis man ikke kommer med flyet?
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Barn som reiser alene. Hva er prosedyrene?
Vanligvis kommer man ikke inn, men må henge utenfor og vente. Men i alle fall én gang jeg skulle hente slapp de oss henteforeldre inn i bagasjehallen. Og når jeg tenker meg om, har de vel pleid å slippe oss inn når ungene kommer, så vi kan sikre at bagasjen blir med.
|
|
|
#3 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barn som reiser alene. Hva er prosedyrene?Jeg pleier alltid å være med og hente bagasjen når jentene mine har vært hos familien sin. Da viser jeg først legitimasjon,så ber den ansatte som har hatt ansvar for barna meg om å bli med og hente bagasjen og slipper oss inn igjen gjennom de dørene på Gardermoen som er helt på siden ved innenlandsankomsten. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barn som reiser alene. Hva er prosedyrene?
Det kommer helt an på hvor mange barn flyselskaps-representanten skal "levere". Dersom det er flere enn 1-2 barn på en flyvning så kommer gjerne representanten og henter den som skal møte barnet slik at noen står sammen med barnet ved bagasjebåndet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|