Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Erfaringer fra Polen-tur (Stavanger-FP, take notice)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-11, 09:55   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer fra Polentur (Stavanger-FP, take notice)

Kult at du skulle skrive om det akkurat nå, for min mor var nettopp i Gdansk og sa det var aldeles fantastisk! Byen er perfekt for feks. veganere, så jeg vil absolutt dra dit. Norge er jo et u-land når det gjelder sånt, der er Polen (og de fleste andre land) kommet milevis lenger frem. Jeg forelsket meg i bildene hennes (samme bilder som deg + tusen flere) og har utrolig lyst å dra!
Hun sa det samme som deg, altså at alt var så flott og moderne og at det var superbillig å spise ute der. Nesten latterlig billig, faktisk. Og at hun ble utrolig overrasket over hvor mange vegetarrestauranter det var der og hvor stort vegetarutvalget var i butikkene. *drømme*
Men at man kunne slite litt språkmessig siden det ikke var mange som snakket (eller ville snakke) engelsk. Mange ble regelrett sure når mamma spurte om noe på engelsk i butikkene.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.