|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer fra Polentur (Stavanger-FP, take notice)Kult at du skulle skrive om det akkurat nå, for min mor var nettopp i Gdansk og sa det var aldeles fantastisk! Byen er perfekt for feks. veganere, så jeg vil absolutt dra dit. Norge er jo et u-land når det gjelder sånt, der er Polen (og de fleste andre land) kommet milevis lenger frem. Jeg forelsket meg i bildene hennes (samme bilder som deg + tusen flere) og har utrolig lyst å dra!
|
|
|
#2 |
|
Vaklende
|
Sv: Erfaringer fra Polentur (Stavanger-FP, take notice)
Så rart! Vi opplevde bare ekstrem vennlighet og hjelpsomhet. Søsteren min tok turen til Gdansk alene en dag, og et reisefølge mistet sitt eget tog for å forsikre seg om at hun fant frem til sitt. Når jeg traff folk som ikke snakket engelsk ble jeg gjerne fulgt et stykke ned i gata fordi de visste om noen som snakket engelsk i restauranten lenger nede, eller de gikk og hentet noen som snakket engelsk. I tillegg var alle velvillig innstillt til å tolke mitt egenkomponerte tegnspråk og onomatopoetikon. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Erfaringer fra Polentur (Stavanger-FP, take notice)Jeg har vært to ganger i gdansk, og det er en veldig flott plass! I november tok vi tog til sopot, og det var aldeles nydelig der. Neste gang bor vi nok der.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|