|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger penger
Om du er avhengig av pengene til en viss tid, burde du spare dem en plass du har styring over når du kan ta dem ut, ikke via skatten. For det er og blir et faktum at ikke alle får i juni.
|
|
|
#2 |
|
Møllspist fletthurpe
|
|
|
|
#3 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men hvis du får riktig skattetrekk, slik at du ikke får noen skattepenger igjen, så kan du spare det du ellers ville trukket for mye i skatt. Det blir jo det samme. Og utbetalingene har alltid vært fordelt, det nye i år er bare at det er flere enn to utbetalinger.
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Har du dårlig samvittighet for å bruke hjelpestønaden til å leve for? Hvorfor det i såfall?
|
|
|
#5 |
|
Møllspist fletthurpe
|
nei, ikke egentlig, men jeg har som sagt lite å spare av til ungene... Snuppa har en solid arv/sparkonto på fars siden sin, klumpen har ingenting/bare meg.. så derfor prøver jeg å spare litt for han på den måten... og bruker av hans hjelpestønad om det kommer noen uventete utgifter for/av han... men selvfølgelig, må jeg så må jeg.. (låne altså)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|