Sv: Hva hører du nå? (Lydboktråd)
1. Jo Nesbø - Flaggermusmannen Helt ok krim, men jeg vet ikke om jeg hadde blitt fristet til å lese mer av ham om jeg hadde begynt med denne, for den var ikke så bra.
2. Jo nesbø - Kakerlakkene Nå ble det spennende igjen. 
3. Jo Nesbø - Marekors Siden jeg har hørt bok 4,3,1 og 2 8 den rekkefølgen) var det nå klart for bok nr 5. Knallbra! Veldig klar for å begynne på bok 6 i morgen!
4. Jo Nesbø - Frelseren Jeg tror jeg er bittelitt forelsket i Harry Hole jeg! 
5. Jo Nesbø - Snømannen Guri så spennende!
6. Jo Nesbø - Panserhjerte Denne var RÅ! Litt lang, men ikke i nærheten av langtekkelig, snarer slik at jeg ble pint langsomt. Og nå er det bare å vente på neste bok som kommer 9 juni! Imens må jeg nøye meg med Hodejegerne. Ikke like bra enda, men den har potensiale!
7. Jo Nesbø - Hodejegerne Tja, den kan ikke måle seg mot Harry Hole-bøkene, men greit tidsfordriv. Blir jo spennende å se filmen da!
8. Roy Jacobsen - Marions slør Dette var litt nedtur etter Harry Hole ja. Ikke spenning i det hele tatt, bare opprulling av en sak. Også var ikke Gisken Armand noe særlig å høre på i så mange timer, ble litt kjedelig stemme.
9. Ingar Sletten Kolloen - Snåsamannen Så mange mennesker kan da ikke ta feil, eller? Jeg blir imponert over å høre beretningene jeg hvertfall. Godt skrevet (og lest) også.
10. Camilla Läckberg - Isprinsessen
11. Camilla Läckberg - Predikanten
12. Camilla Läckberg - Stenhuggeren
14. Camilla Läckberg - Ulykkesfuglen Veldig grei krimserie, mens jeg venter på siste Harry Hole.
15. Camilla Läckberg - Tyskerungen Er godt igang med denne nå, spennende!