Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvilken årstid reiser man til Kina?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-11, 00:12   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken årstid reiser man til Kina?

Jeg kjenner jeg er litt reiseklar for Kina, må bare få påvirket mannen, men det pleier å være en lett match. Tusen takk for tilbakemeldinger. Kom gjerne med flere innspill altså.

Gammel 21-06-11, 03:14   #2
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Shanghai er fint April til juni, det kan bli 30 grader allerede I slutten av April, men luftfuktigheten er ikke hoey foer I slutten av juni. Paa hoesten er oktober fin, og september og november. Kina har andre helligdager enn Norge, saa det er lurt aa sjekke det foer man drar.

Jeg har vaert I Shanghai paa ukesreise, og man faar sett mye paa den tiden. Men mer tid er ogsaa fint.

Sist redigert av Vind : 21-06-11 kl 07:45.
Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 12:20   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg kjenner jeg er litt reiseklar for Kina, må bare få påvirket mannen, men det pleier å være en lett match. Tusen takk for tilbakemeldinger. Kom gjerne med flere innspill altså.

Kina. Det høres knall ut! Vi har liksom litt vel små unger, men for dere må det jo være helt topp!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.