|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Ny katt og kanskje flyttingEn katt kan bli veldig stedbunden er min erfaring. Vi flyttet ca 1-2 km og katten vandret stadig tilbake til der vi bodde før og kom ikke tilbake til vårt nye hjem. Og vi prøvde alt for å få den til å bli. Var til og med hos dyrlegen og fikk satt hormonsprøyte som siste forsøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trenger lading
|
![]() Sv: Ny katt og kanskje flytting
hvor lenge hadde katten deres bodd på det første stedet? Jeg håper og tror det blir avgjort om vi flytter i løpet av et års tid.
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Ny katt og kanskje flyttingDet kan vel ha vært et par år kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Ny katt og kanskje flyttingJeg har flyttet med katt flere ganger, og det har gått fint hver eneste gang. Den første katten min flyttet 4 ganger, i tillegg til å være kjent og husvarm hos bestemoren min. Kattene vi har nå har også flyttet på seg, og det tar bare et par dager før de er husvarme, det er jo hos familien de har slått seg ned, og møblene både ser og lukter riktig for dem. Voksne katter bør holdes innendørs minst 2 uker etter flytting til nytt sted, og deretter gradvis få utforske omgivelsene om dere har tenkt å ha utekatt. kattunger utvikler ikke stedssans før de er rundt 5 mnd, og bør ikke være alene ute. Husk også å få katten chippet.
![]() |
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Ny katt og kanskje flyttingSer du har fått masse gode råd.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|