Sv: Har du snakket med en person og først etterpå skjønt at vedkommende er kjent?
Jeg har elendige kjendisantenner, så joda, jeg har snakket med flere, hilst på endel og kjeftet på en.
Den mest eksotiske traff jeg på Johns i Oslo. Dette var en torsdag, tidlig på 90-tallet (den gangen torsdager var Lille-lørdag). Jeg skulle møte noen venninner på Johns, var ganske tidlig ute så jeg kjøpte meg en øl og satte meg ved ett ledig bord, det satt en fyr på nabobordet som jeg kom i snakk med. Han var fra USA og het Lenny. Ganske shabby fyr egentlig, men slettes ikke verst å se på. Vi snakket litt om løst og fast, om han trivdes i Norge, hvor lenge han skulle være osv. kom med noen tips om hva han burde få med seg osv. Musiker var han også. Så ser jeg venninnen min kommer mot meg med store øyne og åpen munn. Lenny reiser seg for å gå, takker for en veldig hygglig prat og jeg ønsker han en riktig god ferie videre.. Venninnen min ser ut som om hun har falt fra månen, og jeg blir litt sånn "herregud, han var jo ikke såååå kjekk!" Etter mye stamming og stotring får jeg vite at jeg har snakket med Lenny Kravitz. Jeg kunne erindre å ha hørt om fyren, det var jo han som var sammen med hun dama i The Cosby-show eller noe??
*vi hadde jo ikke google akkurat på den tiden, så informasjonen var jo ikke så lett tilgjengelig*
Også har jeg kjeftet på vokalisten i Dance With a Stranger.. Det var på Rockefeller. Han prøvde å snike i ølkøen, og jeg ba han pelle seg bakerst! Så ser han på meg og spør "Veit du hvem du snakker til??" Og jeg svarer som sant er "NEI! Pell deg bakerst og stå i kø som alle andre!" - han gikk bakover.