|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvorfor leser dere prikker?
Ja, det er generelt ment, for jeg vil vite om jeg må passe meg for sensitiv informasjon via prikker. Det er da ikke alt jeg ønsker at dere skal vite og om dere leser prikker over småpiss som dette, da blir jeg faktisk litt sur.
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvorfor leser dere prikker?
Jeg kan skjønne at det ikke føles OK at andre leser prikkene man får. Akkurat det med prikker og mulighet til å lese dem har vært oppe før (blant annet i en tråd om det å oute prikker, hvis jeg husker riktig), og det er sikkert greit at folk blir minnet om at det er mulig for admin og modder å lese prikkekommentarer. Og jeg forstår ut fra det som sies at det også er teknisk mulig for admin å lese PM-er, selv om dette neppe blir aktuelt noen gang. Alltid greit å være klar over i hvilken grad det man skriver er tilgjengelig for andre.
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor leser dere prikker?Stiller meg i køen av sjokkerte medlemer. Lese prikker?? |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| forumdriften, klassiker, krangling |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|