Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-11, 21:48   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Av og til, slik som solblomst i denne tråden, trenger å få passet påskrevet. Men det er mye stikk her inne og har man først formulert seg litt uvørent skal det mye til før det tilgis.

Gammel 26-06-11, 22:04   #2
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Av og til, slik som solblomst i denne tråden, trenger å få passet påskrevet. Men det er mye stikk her inne og har man først formulert seg litt uvørent skal det mye til før det tilgis.

Jeg er enig i at man lett får passet påskrevet. Men jeg ikke enig i at det er slik at det skal mye til for å tilgis, hvis man har skrevet noe uvørent. Fortsetter man å skrive uvørent, så får man nok litt utfordringer. Vi har ganske mange brukere som jeg mener å huske fikk så ørene flagret sånn helt i starten, men som har justert litt på skrivestil og argumentasjonsmåte - og blitt en viktig del av FP. Man kan selvsagt diskutere om den type oppdragelse er sjarmerende, men jeg tror at det som kanskje kan oppleves som litt for tydelige og ubehagelige meldinger for en fersking totalt sett gjør at forumet blir et mer interessant sted å diskutere. Iallefall for meg. Noen ganger kan det tippe over, og da kommer det da også tilbakemeldinger. Fra begge fronter (de som raskt deltar i noe som kan oppfattes som flisespikking og lynsjing og de som lett tyr til mobbekarakterestikker) er det garvede FP-brukere.

Gammel 26-06-11, 22:26   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Min karriære på fp startet med en ikke ufattelig velplassert vits. Med rødprikk fra BenMurphy til og med. Det gikk bra med meg til slutt likevel altså.

Gammel 26-06-11, 22:38   #4
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg vet ikke om generell negativitet er så mye bedre, Avatar. Det virker som du misliker forumet sterkt, for du har sjelden noe positivt å komme med. Du kaster deg som vanlig på klagebølgen.

Jeg synes ikke det er en klagebølge å bemerke en negativ tone i fjasevåset.

Jeg kjenner jeg blit litt småirritert. Fjaser man, uansett om hva, så skal det være helt greit. Synes man ikke det, så har man ikke humor/skjønner ikke tonen på FP/ kan finne seg et annet sted å henge. For sånn er det her, take it or leave it.

Gammel 26-06-11, 22:46   #5
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har en kompisgjeng der alle er velkommen som kompis, jeg fjaser når det passer meg, alle tråder bør ende ut i en tråd om fotball og folk som skriver *mongostemme* med en sløkk smilety der de egentlig bør beklage er noen forbanna nek.

Jeg skulle skrevet mer da jeg har mer på lager, men dette var alt jeg klarte fra mannens HTC.

Jeg derimot, synes ikke det er greit at alle tråder ender i fotballfjas. Jeg registrer at det er mange som fjaser når det passer dem, men det synes jeg heller ikke er like artig alltid.

Er i grunnen heller ikke så begeistra for banning, kjenner jeg. :surmaga 40-åring:

Gammel 27-06-11, 00:30   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg synes ikke det er en klagebølge å bemerke en negativ tone i fjasevåset.

Jeg kjenner jeg blit litt småirritert. Fjaser man, uansett om hva, så skal det være helt greit. Synes man ikke det, så har man ikke humor/skjønner ikke tonen på FP/ kan finne seg et annet sted å henge. For sånn er det her, take it or leave it.

Alle tråder blir ikke omgjort til fotball/fjasetråder, det er jeg ikke enig i, men jeg er enig i at det er dumt at seriøse tråder eller at gode diskusjoner blir kvelt av fjas, noget jeg ikke mener er tilfelle her. Og det siste du skriver kjenner jeg meg ikke igjen i, jeg oppfatter det ikke som gjennomgangstonen her.

Emneord
klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.