Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Flytehjelp i basseng i Syden, hva bruker dere?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-11, 00:01   #17
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytehjelp i basseng i Syden, hva bruker dere?

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Bassenget dit vi skal er også så dypt at han ikke kan stå, men han får uansett ikke bade alene uten at noen er sammen med han.
Og det tror jeg ikke han har noe ønske om heller.

Vi skal reise sammen med en tidligere svømmelærer og han anbefalt en sånn type drakt, så da satser jeg på at den er brukbar.

Altså vi er sammen med han, men ikke nødvendigvis OPPI vannet. Vi har tilgang til privat basseng. Han svømmer med sin drakt og jeg sitter på en stol og soler meg ved siden av. Selv ikke 8-åringen bader alene, enda hun er veldig trygg i vannet. Man kan skli og slå seg og ramle ut i vannet, så nei, ingen unger bader alene. Vi er som regel 4 voksne og 2 unger, så det er alltid noen som passer på.

Storesøster lærte å svømme før hun ble 5, men jeg tør ikke påstå at det var pga den drakten, men det gjorde det nok ikke verre.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:14.