Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Er Hunderfossen verdt å reise til?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-11, 15:34   #1
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Men mitt intrykk av parken er litt guttete ja, kan jeg ikke få synes det om jeg vil eller...?

Det kan du selvfølgelig. Samtidig kan jeg synes at det er trist med foreldre som lager så snevre rammer for hva som er "riktig" for jenter og gutter.

Gammel 28-06-11, 16:28   #2
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det kan du selvfølgelig. Samtidig kan jeg synes at det er trist med foreldre som lager så snevre rammer for hva som er "riktig" for jenter og gutter.

Utrolig bra sagt.

Du tok meg på kornet der gitt...

Gammel 28-06-11, 16:40   #3
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Utrolig bra sagt.

Du tok meg på kornet der gitt...

Jeg leste deg på samme måte som noen, så da er vi i tilfelle to som tolker deg feil (mistenker flere). Kanskje du har uttrykt deg litt klønete?

Jeg har gått gjennom parken i hodet noen ganger nå. Hvis du mener den er guttete så lurer jeg på hva du tror jenter liker å gjøre i slike parker?

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 17:01   #4
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg leste deg på samme måte som noen, så da er vi i tilfelle to som tolker deg feil (mistenker flere). Kanskje du har uttrykt deg litt klønete?

Jeg har gått gjennom parken i hodet noen ganger nå. Hvis du mener den er guttete så lurer jeg på hva du tror jenter liker å gjøre i slike parker?

Det har dere selvfølgelig all rett til å synes.

Jeg er vel preget av å ha tre gutter, og en råsa jente.

Jeg sa hva mitt inntrykk av parken var, men det er visst ikke lov til å ha egne meninger her uten å bli kalt snever og klønete.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.