Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor er sommeren blitt av?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-11, 17:06   #21
amelia
Superaktiv

Medlem siden: Aug 2007
amelia er litt kulamelia er litt kul
Standard

Sv: Hvor er sommeren blitt av?

Synes det er sommer annenhver dag her jeg! Regn og sol om hverandre. Temperaturen er forsåvidt ok, men får ikke badefølelse akkurat..

amelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 17:34   #22
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det står juni på kalenderen, så jeg tror det er sommer.

Ute er det ca 22 grader og overskyet, så jeg klager egentlig ikke. (I dag...)

Gammel 28-06-11, 17:40   #23
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Juni er ingen sommermåned lenger. Juli og august er sommer.

De siste årene har jeg lagt merke til at vi har en skikkelig digg uke eller to i mai/juni (i år i påsken i april!), og deretter veldig ustabilt til juli omtrent.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 17:42   #24
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Ja her på østlandet altså. :Norge stopper ved sinsenkrysset:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 18:08   #25
Hulda

Hulda sin avatar

Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Juni er ingen sommermåned lenger. Juli og august er sommer.

De siste årene har jeg lagt merke til at vi har en skikkelig digg uke eller to i mai/juni (i år i påsken i april!), og deretter veldig ustabilt til juli omtrent.

Slik det alltid har vært her oppe i, tja Sibir? eller i midt Norge for oss andre...

Hvis vi er heldige ja.

Gammel 28-06-11, 18:18   #26
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg mistenker at vi fikk vår dose i påsken. Her har det vært drittvær lenge nå, og det ser ikke ut til å gi seg med det første. Det øsepøser, tordner litt, og øsepøser litt til.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 18:21   #27
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sommerfølelse, med eller uten regn. Slippers tåler alt og er sommer for meg. *mulig forklaring på at jeg er forkjølet?*

Gammel 28-06-11, 20:47   #28
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Langtidsvarslet viser at sommeren forblir her oppe i nord Vi får et par dager med regn denne uka, men så blir det en drøy uke (minst) med bare sol igjen

Gammel 28-06-11, 20:51   #29
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har sommerfølelse selv om det regner. Sommer er for meg lyse kvelder, fortau uten issvuller og det å ikke bruke ytterjakke.

Ja, men det regner så heftig at jeg trenger ytterjakke. Regnjakke. Burde hatt regnbukse også når jeg gikk tur. Må ha ytterjakke, for det plasker. Det legger en demping på den sommerfølelsen som gjerne henger litt sammen med å ikke trenge jakke ja.

Gammel 28-06-11, 21:28   #30
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Her er det ikke mye som minner om sommer Temparaturen har faktisk vært bra det siste døgnet, men i natt blåste det som den verste høststorm, og i dag har det regnet, tordnet og lynt. Heldigvis er det snart ferie og da settes kursen mot sydligere strøk.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 10:10   #31
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde årets første bad i går! I "varmende" 17 grader. Det er sommer i Norge.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 10:13   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Sommer er for meg å ikke bruke ytterjakke.

Men man BOR jo i regnjakke for tiden.

Gammel 29-06-11, 11:49   #33
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sikrer meg sommer ved å reise til leiligheten i Skåne. Vestlandssommeren skal dere få ha i fred for meg.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 13:53   #34
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

For et regnvær. Det har ikke vært lyst engang, på tre døgn.

Gammel 29-06-11, 13:55   #35
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bosatt i Bergen så tåler regn men jeg gikk på ferie i går og nå er det bare elendighet her. Fint vær å vaske huset i om ikke annet. Lørdag drar vi til Kreta og glad er jeg for det. Yr.no.

Gammel 29-06-11, 14:19   #36
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sommeren er jo her! Til og med sommervær har vi i dag. Skal straks på stranden, faktisk. :bor i solbyen:

Gammel 29-06-11, 14:25   #37
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Herlighet, nå er det visst flomvarsel her.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 14:27   #38
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Man blir værsjuk av regn, mørke skyer og følelse av høst. Selv om temperaturen i seg selv ikke er så ille. I dag skinner sola, men imorgen har det meldt regn igjen.
Og ser man på langtidsvarselet, så er ikke så så fantastisk bra heller. Neste uke setter vi kursen vestover, og der er det vel enda dårligere vær enn her. Festlig!

Skal til Mallorca i september, får ta sommeren da.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 14:29   #39
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Herlighet, nå er det visst flomvarsel her.

Det har vi hatt i noen dager. Men det skal være på hell nå.

Gammel 29-06-11, 14:34   #40
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Skal være veldig fint her i et par dager nå, og nå er det kjempevarmt også. Så skal det øsepøse noen dager igjen. En ting er nå at man må ha på regnjakke, men det er jo så KLAMT også, for det er jo varmt! Jeg hater å være klam!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.