|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken farge er fin i trappetrinn?Vi har sisalteppe under stuebordet og det er dessverre blitt ganske så flekkete. Dessuten er jeg litt bekymret for fall i trappen. Sisalteppe ser jeg for meg kan gi brannsår av friksjonen?
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Sv: Hvilken farge er fin i trappetrinn?Vi har forresten montert diodelys under trappetrinnene. Det har vi fått masse komplimenter for. Stilig og praktisk når det er mørkt.
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken farge er fin i trappetrinn?Vi hadde hvit trapp i forrige leilighet, det fungerte greit, men det krever litt aktiv støvsuging ja. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken farge er fin i trappetrinn?
Jeg har i dag ubehandlet trapp og jeg ser for meg at det må være mye lettere å skli i den om den er malt enn om det er teppe.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Sv: Hvilken farge er fin i trappetrinn?Vår malte trapp er ikke glatt, men barna har falt hver sin gang etter å ha snublet i et trinn. Nå outsourcet vi den malejobben, men mener det ble brukt en egen gulvmaling som er ekstra slitesterk og tydeligvis gir lite glatt overflate.
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
Sv: Hvilken farge er fin i trappetrinn?Pusset opp trappa der vi bodde før. Brukte gulmaling(oxan tror jeg... husker ikkje helt) i fargen sand fra Jotun. Den fargen var veldig praktisk med tanke på støv og skitt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken farge er fin i trappetrinn?
Vår malte trapp er heller ikke glatt.