Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-11, 21:35   #21
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?

Jadda. To Pusur og en Søren, tror jeg. Tykkere en bibelen.
Jeg har mine i kjelleren hjemme.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 21:42   #22
Betty
Superaktiv

Betty sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
Betty er populærBetty er populærBetty er populærBetty er populær
Standard

Jeg hadde helt til for noen år siden. Da tok jeg de frem og så litt i de. I noen av de hadde jeg jo limt inn forskjellig potetgull og godteri.. Det så ikke akkurat delikat ut etter over 10 år, så alt havna i søpla. Like greit slik at ikke jentene ser hvor dum jeg en gang var.

Gammel 03-07-11, 21:42   #23
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp! Den kuleste var Lefsa (av tande-P av alle) Den hadde artige notatsider og sånn. Jeg var knapt nok forelska da jeg var fjortis, så min er fylt til randen av karikaturtegninger av lærerne mine

Gammel 03-07-11, 21:43   #24
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Oh yeah! Pususr, ingenting annet kunne måle seg med Pusur-dagbøkene. De ble veldig flittig brukt, så mye som ble skrevet - og limt inn i de bøkene! Jeg blir alltid litt nostalgisk når jeg ser ei ny Pusur-dagbok i butikken.

Utdrikningslaget mitt ble avsluttet med at forloveren min og jeg satt og mimret oss gjennom disse bøkene. Etterpå ble de kastet.

Gammel 03-07-11, 21:45   #25
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte virkelig ta meg sammen da den nye Pusurboka kom i år. Jeg hadde såååhåå lyst på den! :snufs:

Gammel 03-07-11, 21:46   #26
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde flere og har de fortsatt. Jeg ser nå at jeg må ha brukt mange timer på de bøkene.......masse utklipp, dikt og bilder. Jeg var sånn passe fornuftig, men jeg var forelsket hele tiden og det kommer tydelig frem.....

Gammel 03-07-11, 21:50   #27
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jepp! Den kuleste var Lefsa (av tande-P av alle) Den hadde artige notatsider og sånn. Jeg var knapt nok forelska da jeg var fjortis, så min er fylt til randen av karikaturtegninger av lærerne mine

Jeg hadde også Lefsa, men der stopper likhetene ser jeg. For jeg var tydeligvis forelska i mange, heeele tiden.

Og så hadde jeg Beverly Hills skoledagbok i niende. Men det var visstnok litt barnslig. Topp hadde jeg aldri tror jeg.
Brosjan hadde Pusur. Den er ikke stort bedre altså. Han var skikkelig jentegal.

Gammel 03-07-11, 21:51   #28
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Men er det forresten noen som bruker disse bøkene enda?

Gammel 03-07-11, 21:54   #29
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ja. Jeg tror (håper?) jeg har kastet dem. Velklingende slagord av typen Fyll er falsk idyll etc.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 21:55   #30
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Ja.
Det gikk i Penny-skoledagbok i mange år, helt til Rocken kom og tok meg og jeg konverterte til Hard&Heavy-dagboka. Året etter hadde jeg begynt i gospelkor, så da hadde jeg selvfølgelig Petrus.

Gammel 03-07-11, 21:55   #31
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skrev ikke om ham jeg var forelsket i, må vite. Neida, det var for flaut siden han gikk i klassen min på u.skolen. Myyye bedre å skrive om de i 9. eller om de på naboungdomsskolen.

Gammel 03-07-11, 21:56   #32
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Oh, yes. Har i alle fall en av dem i kjelleren her - fantastisk morsomt å lese, og litt småflaut.

Gammel 03-07-11, 22:00   #33
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Åjada. Lurer på om jeg må brenne dem neste gang jeg kommer over dem. Enkelte ting er det like så greit å være ferdig med.

Gammel 03-07-11, 22:02   #34
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg fant dagboken min her i vinter og blogget om det! Den strakte seg fra 1986- lsngt utpå nittitallet. DET var pinlige greier det!

Gammel 03-07-11, 22:10   #35
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde nok noen slike ja. De var fulle av binders på binders på binders som "lukket igjen" områder ingen burde lese. Hvorfor gjorde jeg det tro? Jeg mener, det lyyyyyyyste jo derved på lang avstand hvilke sider man burde lese når man urettmessig fikk tak i den... Hvilket altså min bror naturlig nok gjorde jevnlig, og min "venninne" gjorde og spredde info derfra på skolen.. jadda, kjekt...

Jeg var ikke den som var forelsket i så mange, men felles for alle mine forelskelser var at HAN aldri fikk vite om det...

Lurer på om de ikke fortsatt finnes på loftet hjemme hos mine foreldre, eller om jeg faktisk har kastet dem. Men ja, jeg hadde i alle fall. Pusur var nok den jeg likte best.

Gammel 03-07-11, 22:17   #36
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Å ja, det hadde jeg. De er kastet. Heldigvis.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 22:18   #37
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Å ja, jeg hadde Pusur og jeg har dem i kjelleren enda. De er fulle av rosa, rød og gule markørpennmarkering, skriblerier, binders, gamle kinobilletter og billetter til disco - tjukke som bare det.

Gammel 03-07-11, 22:18   #38
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg burde helt klart ha brent dem, men jeg greier det ikke.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 22:20   #39
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg var forelska i Glenn Medeiros jeg. Og karate kid. Jadda.

Jeg tar en liten kikk hver gang jeg er på loftet, og ler like mye hver gang.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 22:24   #40
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg veksler mellom å skrattle og skjemmes.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.