|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jadda. To Pusur og en Søren, tror jeg. Tykkere en bibelen.
|
|
|
#22 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg hadde helt til for noen år siden. Da tok jeg de frem og så litt i de. I noen av de hadde jeg jo limt inn forskjellig potetgull og godteri.. Det så ikke akkurat delikat ut etter over 10 år, så alt havna i søpla. Like greit slik at ikke jentene ser hvor dum jeg en gang var.
|
|
|
#23 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jepp! Den kuleste var Lefsa (av tande-P av alle) Den hadde artige notatsider og sånn. Jeg var knapt nok forelska da jeg var fjortis, så min er fylt til randen av karikaturtegninger av lærerne mine
|
|
|
#24 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Oh yeah! Pususr, ingenting annet kunne måle seg med Pusur-dagbøkene. De ble veldig flittig brukt, så mye som ble skrevet - og limt inn i de bøkene! Jeg blir alltid litt nostalgisk når jeg ser ei ny Pusur-dagbok i butikken.
|
|
|
#26 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg hadde flere og har de fortsatt. Jeg ser nå at jeg må ha brukt mange timer på de bøkene.......masse utklipp, dikt og bilder. Jeg var sånn passe fornuftig, men jeg var forelsket hele tiden og det kommer tydelig frem.....
|
|
|
|
#27 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?
Jeg hadde også Lefsa, men der stopper likhetene ser jeg. For jeg var tydeligvis forelska i mange, heeele tiden.
|
|
|
#30 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?
|
|
|
|
#31 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg skrev ikke om ham jeg var forelsket i, må vite. Neida, det var for flaut siden han gikk i klassen min på u.skolen. Myyye bedre å skrive om de i 9. eller om de på naboungdomsskolen.
|
|
|
#32 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Oh, yes. Har i alle fall en av dem i kjelleren her - fantastisk morsomt å lese, og litt småflaut.
|
|
|
#33 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Åjada. Lurer på om jeg må brenne dem neste gang jeg kommer over dem. Enkelte ting er det like så greit å være ferdig med.
|
|
|
#34 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg fant dagboken min her i vinter og blogget om det! Den strakte seg fra 1986- lsngt utpå nittitallet. DET var pinlige greier det!
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg hadde nok noen slike ja. De var fulle av binders på binders på binders som "lukket igjen" områder ingen burde lese. Hvorfor gjorde jeg det tro? Jeg mener, det lyyyyyyyste jo derved på lang avstand hvilke sider man burde lese når man urettmessig fikk tak i den... Hvilket altså min bror naturlig nok gjorde jevnlig, og min "venninne" gjorde og spredde info derfra på skolen.. jadda, kjekt...
|
|
|
#36 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Å ja, det hadde jeg. De er kastet. Heldigvis.
|
|
|
#37 |
|
Javel
|
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Å ja, jeg hadde Pusur og jeg har dem i kjelleren enda. De er fulle av rosa, rød og gule markørpennmarkering, skriblerier, binders, gamle kinobilletter og billetter til disco - tjukke som bare det.
|
|
|
|
#38 |
|
Hjuleglede
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg burde helt klart ha brent dem, men jeg greier det ikke. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg var forelska i Glenn Medeiros jeg. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hjuleglede
Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg veksler mellom å skrattle og skjemmes. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|