Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva er ditt beste pakkelistetips til telttur?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-11, 23:21   #1
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Hva er ditt beste pakkelistetips til telttur?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Myggmiddel! Jeg var i myggeldorado par excellence i helgen, og etter å jevnlig ha smurt meg med et-eller-annet fikk jeg faktisk ikke et eneste myggestikk. Dette til tross for at håret til tider var svart av krek.

Du husker ikke hva dette magiske middelet het?

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 23:25   #2
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er ditt beste pakkelistetips til telttur?

Opprinnelig lagt inn av Olive Oyl, her.

Du husker ikke hva dette magiske middelet het?

Dessverre, jeg fikk det av en fastboende. Jeg tror det var helt vanlig myggmiddel faktisk, sånn i roll-on-form. Jeg påførte noen ganger rundt håndleddene og på hendene, hals/nakke og ører, i ansiktet (faktisk) og i håret (faktisk). Jeg ble ikke stukket, til tross for at det var tett av mygg til tider.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:05.