Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Min første OddMolly-forelskelse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-11, 10:18   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min første OddMolly-forelskelse

Opprinnelig lagt inn av Maya80, her.

4000
Men den var utrolig fin likte den selv, og det er første odd molly plagget jeg selv har syntes var fin av det lille jeg har sett da ( fin var en teit ord men etter min smak )

Altså: Jeg har funnet den til 1600 + evt toll og tull altså....Det rare er jo at den nesten føles billig - sammenlignet med tidligere. Jeg tror vel egentlig at jeg kanskje heller bør bruke pengene på en skinnjakke eller noe sånn

Gammel 29-06-11, 10:26   #22
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hittil aldri angret på noe jeg har kjøpt i Odd Molly, og hvis du får den billigere så ville jeg absolutt gjort det.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 10:29   #23
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Altså: Jeg har funnet den til 1600 + evt toll og tull altså....Det rare er jo at den nesten føles billig - sammenlignet med tidligere. Jeg tror vel egentlig at jeg kanskje heller bør bruke pengene på en skinnjakke eller noe sånn

I så fall, sjekk at det er med broderiet, og ikke en billigere variant uten broderiet. Hvis broderiet var viktig for deg, altså.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 10:47   #24
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke 1600 kr for en god jakke man liker veldig godt er noen upris.

Gammel 29-06-11, 10:56   #25
Mrs. Wallace
Fullverdig medlem

Mrs. Wallace sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Mrs. Wallace har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg synes ikke 1600 kr for en god jakke man liker veldig godt er noen upris.

Og jakka var nydelig!! Broderiet på ryggen var virkelig flott!

Mrs. Wallace er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 11:12   #26
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

I så fall, sjekk at det er med broderiet, og ikke en billigere variant uten broderiet. Hvis broderiet var viktig for deg, altså.

Det er bilde av denne jakka iallefall...(jeg er jo så treg, så kanskje den blir utsolgt før jeg greier å bestemme meg - sikkert like greit )

Gammel 29-06-11, 11:41   #27
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1600 er noe helt annet enn 4000 ja, for det syns jeg ikke den ser ut til å være verd.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 11:55   #28
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den var fin, men jeg hadde aldri kjøpt den til 4000 iallefall. Til 1600 går det jo an å vurdere.

Gammel 30-06-11, 17:36   #29
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Lekker! - de har 1 igjen i str. 2 på deepfling.com til 299 USD. Jeg har handlet mye OM derfra og pakken kommer raskt og greit

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 21:08   #30
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan iallefall ha str 2 vil jeg tro

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 21:16   #31
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg ville aldri noensinne ha kjøpt den.

Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 21:17   #32
Slettet bruker
Passiv

Standard

Eller jo - til 1600 kan jeg kjøpe en jakke jeg liker godt. Men ikke til 4 k. Aldri.

Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 22:04   #33
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gammel 06-07-11, 22:10   #34
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Vel, jeg har endt opp med at den ikke er verd det.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:38.