Sv: Hva er ditt beste pakkelistetips til telttur?
Kinsarvik lå veldig fint til, med utsikt over fjorden, på en bitteliten høyde. Toalettene var veldig fine og ble holdt godt rent, nye denne sesongen. Dusjene var mer sånn passelig, men greit nok. Jeg er ikke helt sikker på hva et familierom er, jeg er ikke erfaren camper og derfor har jo heller ikke sammenligningsgrunnlag. Det ligger sikkert noe info på nett?
De hadde små hytter til ca 800 kr natten med sengeplass til 4, de var uten dusj og toalett. Det var også hytter med sengeplass til 6 -8, med toalett. Ellers tror jeg Hardangertun 2 minutter unna muligens har høyere standard, inkludert svømmebasseng m.m.
Det var en liten trampoline, og en basketbane rett i nærheten, ikke noe basseng.
USP-en til Kinsarvik er imidlertid Mikkelparken, 4 minutters gange unna. Ingen savnet svømmebasseng på campingen. De medbrakte barna utviklet svømmehud etter noe som virket som tre dagers kontinuerlig bading i flott anlegg. Det hadde ikke engang tid til å sjekke ut de andre fine lekemulighetene i parken. Vi kjøpte sesongkort til parken, kort lønnet seg med en gang man skulle være mer enn 2 dager. Det kostet 195 kr pr pers for en dag, og 360 for hele sesongen.
Det var en Prixbutikk 1 minutts gange unna (ned en snarvei).
|