Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Anbefal meg en bærbar DVD-spiller

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-11, 20:32   #1
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en bærbar DVD spiller

Trengte en ny til ferien nå etter at den ene av våre Nextbase-spillere hadde sluttet å fungere, og fant ikke Nextbase av type jeg ville ha noen steder. Jeg endte opp med en Jensen Scandinavia-spiller (ML7300 elns) som hadde fått terningkast 5 i Lyd&Bilde i fjor sommer. Jeg tipper de aldri brukte den i en bil....

Noe værre dritt skal man lete lenge etter. Den forbanna spilleren må tas ut av bilfesteanordningen for at man skal kunne bytte plate. En fordel er at den kan spille av DVD og DivX fra minnepinne, men brukervennligheten rundt denne var helt utrolig dårlig.

Med Nextbase-spilleren vi hadde før var det ikke noe problem for barnet som satt i midten å også følge med på filmen. På Jensen-spilleren er innsynsvinkelen så dårlig at dette ble svært vanskelig.

Jeg kommer til å benytte meg av 30 dagers åpent kjøp og levere dritten tilbake, ta pengene og få kjøpt en Nextbase-spiller et annet sted. Joda, så koster Nextbase en del mer, men det virker definitivt verdt det. I tillegg ser det ut som Nextbase legger litt fokus i sikre festeanordninger....

Gammel 12-07-11, 21:12   #2
Tuva Birgitte
Aktiv

Tuva Birgitte sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Sola - Rogaland
Tuva Birgitte er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Trengte en ny til ferien nå etter at den ene av våre Nextbase-spillere hadde sluttet å fungere, og fant ikke Nextbase av type jeg ville ha noen steder. Jeg endte opp med en Jensen Scandinavia-spiller (ML7300 elns) som hadde fått terningkast 5 i Lyd&Bilde i fjor sommer. Jeg tipper de aldri brukte den i en bil....

Noe værre dritt skal man lete lenge etter. Den forbanna spilleren må tas ut av bilfesteanordningen for at man skal kunne bytte plate. En fordel er at den kan spille av DVD og DivX fra minnepinne, men brukervennligheten rundt denne var helt utrolig dårlig.

Med Nextbase-spilleren vi hadde før var det ikke noe problem for barnet som satt i midten å også følge med på filmen. På Jensen-spilleren er innsynsvinkelen så dårlig at dette ble svært vanskelig.

Jeg kommer til å benytte meg av 30 dagers åpent kjøp og levere dritten tilbake, ta pengene og få kjøpt en Nextbase-spiller et annet sted. Joda, så koster Nextbase en del mer, men det virker definitivt verdt det. I tillegg ser det ut som Nextbase legger litt fokus i sikre festeanordninger....

Vi kjøpte denne Jensen-spilleren for noen dager siden og oppdaget selv hvor irriterende lite brukervennlig den var. Det blir jo et stort problem når vi må stoppe bilen hver gang ungene vil skifte film. Var så fornøyd med kjøpet siden den var billig og så veldig bra ut og ble anbefalt i butikken. Er langt fra fornøyd etter vi testet den i bilen

Tuva Birgitte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 19:59   #3
Tuva Birgitte
Aktiv

Tuva Birgitte sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Sola - Rogaland
Tuva Birgitte er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuva Birgitte, her.

Vi kjøpte denne Jensen-spilleren for noen dager siden og oppdaget selv hvor irriterende lite brukervennlig den var. Det blir jo et stort problem når vi må stoppe bilen hver gang ungene vil skifte film. Var så fornøyd med kjøpet siden den var billig og så veldig bra ut og ble anbefalt i butikken. Er langt fra fornøyd etter vi testet den i bilen

Vi endte med å levere den tilbake og kjøpe en annen i stede. Fulgte anbefalingene her inne og endte opp med en Nextbasespiller:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=354605

Nå tror jeg kjøreferien og flyturene er reddet

Tuva Birgitte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.