Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Harry Potter and the Deathly Hallows part 2

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-11, 20:24   #22
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows part 2

Jeg saa den i gaar, og har naa turt aa lese denne traaden. Sitter igjen med saa utrolig mange tanker, men faar se om jeg klarer aa faa dem ned her. Veldig mye er sagt allerede.

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Etter i går fikk jeg lyst til å bytte nick til Professor McGonagall

Hun kom virkelig til sin rett i denne filmen. Det var helt raatt aa se paa! Jeg har digget henne hele veien, for hun har vaert saa utrolig streng paa reglene saa lenge de er reasonable, liksom. Eller, hun har oppfordret elevene til aa foelge reglene hele veien, men naar de har vaert urimelige har hun tydelig vist at hun har vaert uenig. (Som da Umbridge var rektor.) "I've always wanted to use that spell." :fniser hysterisk:

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Vi skal se den i morgen klokka 20.30 i 3D på Colosseum. I samme sal så jeg premieren på første filmen. Det føles bra å avslutte eventyret i samme sal som det startet.

Jeg hadde ikke tenkt paa det foer du sa det, men jeg har gjort nesten det samme. Jeg saa foerste filmen da jeg bodde hos soesteren min i USA, og naa er vi og besoeker henne. Vi (mannen og jeg) saa den her i gaar. Saa det var ikke i samme kinosal jeg saa foerste og siste, men det var paa samme kontinent i samme by. (Paa andre siden av jorda fra der jeg vanligvis bor.)

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg var forøvrig ikke en av de som gråt omtrent gjennom halve filmen, men da vi fikk se minnene til Snape klarte jeg ikke holde tårene tilbake.

Jeg begynte da de skulle finne Voldemort og han kalte paa Snape. Har jo lest boekene, og skjoente hva som skulle skje. Da sluttet jeg ikke foer filmen var langt over ferdig. Veldig "lurt" aa se den filmen paa denne tiden av maaneden...

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Alan Rickman er en genial skuespiller. Jeg fryser på ryggen bare jeg tenker på ham.

Jeg elsker Alan Rickman! Ingen klarer aa spille bad guy som ham, og samtidig spille saa elskelig som ham. Jeg sier bare Colonel Brandon.

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.

Mitt største gåsehudøyeblikk var når broren til Dumbledore kom og kastet patronuser i sånne sjokkbølger.
Da var det litt Dumbledoremagic igjen, han er en så fin karakter!
Egentlig et veldig lite viktig øyeblikk, men det var så fint og uventet på et vis.

Jeg faar gaasehud bare av aa lese om det naa, jeg. Filmen var virkelig bra. Saa bra at jeg har lyst til aa se den minst to ganger til paa kino!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:25.