Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Liker alle menn langt hår best?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-11, 13:10   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Og har dere krøllsauer vurdert å bare bruke balsam, ikke shampo? Sjekk ut denne siden.

Interessant! Nå sitter jeg her med balsamvasket hår, som jeg ikke skal røre før det er heeelt tørt. Spent på resultatet! Noen andre som har prøvd dette og hva er erfaringene?

Jeg er dessverre i ferd med å ødelegge håret pga avhengighet av rettetang - jeg tror det er nødvendig å prøve å bli venner med krøllene sine.

Gammel 22-07-11, 15:14   #2
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Interessant! Nå sitter jeg her med balsamvasket hår, som jeg ikke skal røre før det er heeelt tørt. Spent på resultatet! Noen andre som har prøvd dette og hva er erfaringene?

Jeg har en mor som er godt fornøyd med dette, samt at jeg selv har sluttet med sjampo. Husk at det er bestemte ingredienser man visstnok skal holde seg unna, slik at man må sørge for å få tak i de riktige typene balsam. Man finner lister på forumet, for eksempel her. Det finnes også en oversikt over "siste sjampo" man kan bruke, men jeg bare kastet meg over balsamen, jeg.

Jeg syns egentlig håret mitt var helt OK da jeg brukte sjampo, balsam og LadyFix hårskum. Det fix(pun intended)-erte krøllene veldig godt. Men det ble mye hårskum, da, og ikke så fin hodebunn.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.