|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Son jeg sa i forrige innlegg, jeg skjønner at det er ment som et symbol på samhold i en krise. Jeg får dog vibber til ekstreme og nasjonalistiske grupperinger, uten at jeg har noen spesifikk bakgrunn for en slik følelse.
|
|
#2 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Dette skjønner jeg ikke. Altså, mener dere det norske flagget per se? Eller i akkurat denne situasjonen eller hva? Gir det norske flagget dere generelt nynazistiske vibber? Jeg bare lurer altså og er ganske overrasket, hvis det er tilfellet. For meg er det norske flagget først og fremst akkurat det - Norges flagg. Et symbol på en nasjon jeg er glad i.
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det norske flagget gir meg ingen nynazistiske vibber, men å ha det som et merke på profilbildet sitt på Facebook har jeg altså tidligere bare sett hos personer i det miljøet. Jeg skjønner selvfølgelig at det ikke er det som er grunnen til at folk bruker flagget på bildet sitt i dag, men jeg skvatt da jeg først så det.
|
|
#4 |
|
Sånn passe sane
|
Det forstår jeg. Det har selvsagt en betydning i hvilken sammenheng man har sett flagget i profilbilder før. Uff, det er guffent at de bruker flagget vårt på den måten.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|