Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Amy Winehouse død

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-11, 23:46   #1
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Amy Winehouse død

Ikke veldig overraskende. (Og så skjønner jeg ikke helt hva folk syns er så himla trist, hun har jo gått inn for dette i årevis med alt dopet hun har trøkka i trynet...)

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 01:23   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Ikke veldig overraskende. (Og så skjønner jeg ikke helt hva folk syns er så himla trist, hun har jo gått inn for dette i årevis med alt dopet hun har trøkka i trynet...)

Det er jo trist når unge mennesker dør. Men jeg er i grunn enig med deg. Hun har jo lagt opp løpet her litt selv. (Uten at jeg vet så mye om dop-problematikken hennes)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 14:47   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lagt opp til det selv? Jøss. Det er ganske tragisk at folk går rundt og tror at folk doper seg, misbruker alkohol og mat og slikt fordi de selv ønsker det og ikke vil slutte. Skremmende, utrolig skremmende holdninger.

Gammel 24-07-11, 01:40   #4
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå fikk jeg frysninger på ryggen. Er det vanskelig å forstå at noen synes det er trist at et menneske dør? Eller er det vanskelig å forstå rusavhengighet og hvor ødeleggende det er? Eventuelt gjentatte mislykkede forsøk på å bli frisk?

Mulig jeg er snerpete nå, men jeg synes utsagnet ditt virker både kunnskapsløst og uempatisk.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 01:55   #5
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Nå fikk jeg frysninger på ryggen. Er det vanskelig å forstå at noen synes det er trist at et menneske dør? Eller er det vanskelig å forstå rusavhengighet og hvor ødeleggende det er? Eventuelt gjentatte mislykkede forsøk på å bli frisk?

Mulig jeg er snerpete nå, men jeg synes utsagnet ditt virker både kunnskapsløst og uempatisk.

Mulig jeg er litt kynisk, men at Amy Winehouse doper seg til døde dagen etter at nesten hundre mennesker er blitt myrdet av en syk og kaldblodig jævel, vel... Det er ikke trist i mine øyne, når man ser på hva man har å sammenlikne med.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 09:03   #6
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mulig jeg er litt kynisk, men at Amy Winehouse doper seg til døde dagen etter at nesten hundre mennesker er blitt myrdet av en syk og kaldblodig jævel, vel... Det er ikke trist i mine øyne, når man ser på hva man har å sammenlikne med.

Jeg er sjokkert over din kynisme. Et menneskes verdi måles da ikke etter hvordan vedkommende har levd livet sitt? Det er trist og tragisk at det endte på denne måten, uansett hva som skjer ellers i verden.

Gammel 24-07-11, 09:08   #7
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir sjokkert over noen kan skrive noe sånt. Det er da trist at ei dame på 27 år dør , samme hvordan hun har levd livet sitt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 15:31   #8
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En "syk og kaldblodig jævel" hvis menneskesyn virker å være basert på en rangering der noen er verdifulle og andre ikke i det hele tatt.

Så jeg tenker ganske annerledes i forhold til de to hendelsene satt opp mot hverandre. (I utgangspunktet ville jeg nok ikke ha satt tragiske hendelser opp mot hverandre sånn heller.)

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 15:49   #9
amelia
Superaktiv

Medlem siden: Aug 2007
amelia er litt kulamelia er litt kul
Standard

To slike tragedier kan ikke ses opp mot hverandre da det ene er snakk om en personlig tragedie, mens det andre i tillegg til personlig tap er snakk om terror mot en organinsasjon (AP) eller mot prinsippene landet vårt er bygd på!

amelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-11, 08:33   #10
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Det kie sa.

Gammel 24-07-11, 09:50   #11
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja for dopavhengige kan når som helst velge å slutte å trøkke det i trynet..

Med denne retorikken er det ikke trist når dopavhengige går bort, da.. Nå må du tenke deg om!

Gammel 24-07-11, 14:59   #12
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Hæ? Du mener at rusbruken hennes har vært en måte å langsomt ta livet sitt? Er dette ditt syn på mennesker som sliter med avhengighetslidelser generelt?

I så fall bør du bli med meg på jobb i minst en uke for en realitetsorientering.

Gammel 27-07-11, 23:34   #13
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Det er trist. Ett talent som er borte.

Også blir jeg skremt av holdningene til Lorien og Brutus.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.