Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-11, 01:10   #1
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Jeg håper at dere som uheldigvis har slike ignoranter på vennelisten sørger for å gi dem et kraftig hint om usmakeligheten i slike uttalelser før dere sletter dem fra vennelisten. Det er så utrolig viktig å ikke la hjernedøde meldinger bli stående uimotsagt.

Gammel 24-07-11, 01:17   #2
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jeg håper at dere som uheldigvis har slike ignoranter på vennelisten sørger for å gi dem et kraftig hint om usmakeligheten i slike uttalelser før dere sletter dem fra vennelisten. Det er så utrolig viktig å ikke la hjernedøde meldinger bli stående uimotsagt.

Ja jeg gjorde det, men det kom bare noe svada. Jeg tror han er Frp,er, for da det ble kjent at han hadde vært medlem i Frp, skrev han i statusen sin at vi måtte huske på at dette var en enkeltperson bla bla. Det hadde han garantert ikke gjort om det var en utlending. Da var det veldig enkelt å slette han.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 12:06   #3
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Denne var fin synes jeg. :

A young AUF member, in an interview on CNN was asked if they now wanted to fight terror. Her response was:"If one man can show this much hate, think how much love we can show together".

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 24-07-11, 13:18   #4
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Denne var fin synes jeg. :

A young AUF member, in an interview on CNN was asked if they now wanted to fight terror. Her response was:"If one man can show this much hate, think how much love we can show together".

Det sitatet er så utrolig bra!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 26-07-11, 12:37   #5
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg denne:
Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.