Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Utdrikningslag og pris

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-11, 13:53   #1
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utdrikningslag og pris

Smilefjes, jeg tør påstå at brudeparet ikke kan skikk og bruk/oppførsel som faktisk gir uttrykk for at gaven ikke var i tråd med det de ville. Ærlig talt. Det viktigste er at gjestene kommer.
-ea-, er det mulig? Hva er det som fikk bruden til å nekte å komme? Godt resten hadde det gøy da!

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 13:57   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes 650 kr er mye penger, når man må betale mat og drikke i tillegg på kvelden.

Det bør være under 500 synes jeg.

Mannen her ble invitert i utdrikningslag som kostet 2000 pr person, det var uaktuelt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-11, 15:00   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Smilefjes, jeg tør påstå at brudeparet ikke kan skikk og bruk/oppførsel som faktisk gir uttrykk for at gaven ikke var i tråd med det de ville. Ærlig talt. Det viktigste er at gjestene kommer.
-ea-, er det mulig? Hva er det som fikk bruden til å nekte å komme? Godt resten hadde det gøy da!

Nja. De var ikke fornøyde med antrekket heller - kjolen var visst for lys.
Jeg tror folk ofte blir litt snodige i bryllup jeg altså. Noen skal ha store temafester hvor alle gjester skal fargekodes eller kles i bunad eller hva har man - andre skal ha andre greier som blir veldig voldsomt. Og noen smeller ihop en kjempegryte lapskaus, ber alle komme som vil og serverer øl. De her hadde litt prinsesseambisjoner og da er det viktig at alle følger opp om det - noen ganger tar det over for tanken om at alle faktisk ikke har råd.

(Jeg var den lykkelige eier av én bukse - en jeans - på den tiden, det var ikke for å være gnien jeg kom i lånte fjær altså.)

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.