|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg tror ikke det er noen bås som passer. Dette er ikke folk som har en filosofi som de lever etter. De har noen følelser som de liker å dyrke oppunder, også shopper de standpunkter herfra og derfra slik at det passer med det emosjonelle retthaverske bildet de har. Dermed kan man ha folk innen slike grupper med et greit syn på Ulvebestanden i Norge og du kan ha de som intenst hater ulv samt de som elsker rovdyr i alle slag. Samme med en rekke andre holdninger som ville vært fastlagte i større grad dersom de hadde én filosofi med litt tankegang rundt og orden på. |
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!"What turned Anders Breivik into Norway's worst nightmare?" (The Independent)
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Overaskende unøyaktig for å komme fra The Independent. |
|
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Fanatisme er vel aldri bra uansett hvilken retning det gjelder! |
|
|
|
|
#6 |
|
By the Sea
|
Ja, vet du, det sa jeg også nettopp til mannen min - det var ting som ikke stemte der. La inn linken etter skumlesing, og finleste først etterpå.
|
|
#7 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Et nydelig dikt i Aftenposten i dag, som Pia Tafdrup, dansk forfatter, har skrevet etter terrorhandlingene. Anbefaler dere å lese det, side 4 i kulturdelen. Diktet heter Syv kjoler for synligheden. |
|
|
|
|
#8 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror SFs siste analyse var temmelig paa kornet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|