Sv: Jeg er så sint (terrorangrepene)
Opprinnelig lagt inn av Elin, her.
At man har tanker i hodet om hva man skulle ønske kunne skje med dette vesenet ABB betyr ikke at man i praksis oppfordrer til drap og tortur.
Egentlig synes jeg han burde få en lang og seig fengselsstraff. 20 års forvaring, forlenge med 1 og 1 år av gangen og hver gang den 364 kvelden for hvert år gi han ytterligere 1 år. Han skal ALDRI mer ut. Om noen skulle knerte han før den tid, så ja, ja.
Jeg synes det ville være veldig trist hvis noen drepte han, og jeg forstår ikke behovet for å spre sånne hevntanker. For mange av de som opplevde dette og pårørende til de som døde vil det være en ekstrabelastning hvis gjerningsmannen blir drept, tror jeg. Mange av de overlevende understreker at vi nå skal vise at samfunnet vårt inkl. domstoler og straffesystem fungerer.
Mye av det du skriver her, Elin, er mer enn "å ha tanker i hodet". Du vil at andre skal "kverke" og "knerte" han jo før jo bedre, og dette gjentar du i flere innlegg. Trist og unødvendig, synes jeg.