Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken stil har du i heimen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-11, 12:30   #1
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken stil har du i heimen?

Nordisk stil her også

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 14:56   #2
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Jeg har ikke noe stil lenger. Har det ryddig og reint, ellers kan jeg ikke beskrive noe stil i det hele tatt

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 17:01   #3
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Stil? Nei, det er det ikke mulig å identifisere under alle haugene med rot ...

Gammel 11-08-11, 23:46   #4
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Stil? Hmm. Hvis jeg skulle kalle den noe må det være eklektisk, eller hybrid. Møblene våre er en salig blanding av IKEA, avlagte møbler fra min familie, et par riktig fine arvede vintage-møbler, litt hippi-kitch og møbler jeg har hatt med meg fra barnerommet. Vi liker ikke å kaste brukbare ting, så her skal det mye til at noe byttes ut. Jeg er fornøyd med det, i grunnen, selv om jeg av og til inbiller meg at hvis jeg hadde en stil og alt var nytt og fint, så ville jeg også bli ryddig. (Jeg har heldigvis nok selvinnsikt til å vite at det ikke stemmer).

Gammel 11-08-11, 23:49   #5
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Stil? Hmm. Hvis jeg skulle kalle den noe må det være eklektisk, eller hybrid. Møblene våre er en salig blanding av IKEA, avlagte møbler fra min familie, et par riktig fine arvede vintage-møbler, litt hippi-kitch og møbler jeg har hatt med meg fra barnerommet. Vi liker ikke å kaste brukbare ting, så her skal det mye til at noe byttes ut. Jeg er fornøyd med det, i grunnen, selv om jeg av og til inbiller meg at hvis jeg hadde en stil og alt var nytt og fint, så ville jeg også bli ryddig. (Jeg har heldigvis nok selvinnsikt til å vite at det ikke stemmer).

Jeg mangler litt av den selvinnsikten...
Men jeg er jo innbarka sunnmøring, så ikke pokker om vi bytter ut fungerende møbler likevel, derved slipper jeg å konfronteres med det problemet...

Gammel 12-08-11, 00:37   #6
minimee
Aktiv

minimee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
minimee er litt kul
Standard

Har ikke funnet min stil enda..
Men sikkert pga at vi leier hus og føler at det ikke er mitt og da blir det ikke det samme. Eneste at vi har nesten alt i bombay serien da..

Men når vi får vårt eget hjem, helst bygget hus. Så blir det vel lyst og landlig stil tenker jeg.. Lei av mørke møbler nå..

Gammel 12-08-11, 23:24   #7
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Vi har veldig mye ikea ting og mye lyse møbler. Har det veldig lyst her, lyse vegger. Nesten ingenting på veggene og ikke kjempe mye møbler. Liker at det ikke er kaos her.
Så liker jeg litt romatisk stil.

Gammel 12-08-11, 22:10   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke en typisk stil tror jeg. Ikke minimalistisk, ikke romantisk.. men lyse vegger. Lite nips. Og kombi av nytt og gamle møbler jeg har arvet.
Får hive inn noen bilder i morgen.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 10:06   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg har ikke en typisk stil tror jeg. Ikke minimalistisk, ikke romantisk.. men lyse vegger. Lite nips. Og kombi av nytt og gamle møbler jeg har arvet.
Får hive inn noen bilder i morgen.

Her er stua (grå sofa) og kjøkkenet.
Og loftstua, som er den vi bruker til daglig og lever vi et godt slaraffenliv.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMAG0844.jpg (194,5 KB, 71 visninger)
Filtype: jpg IMAG0825.jpg (190,1 KB, 75 visninger)
Filtype: jpg IMAG0830.jpg (183,9 KB, 69 visninger)

Gammel 12-08-11, 23:22   #10
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg må ikke lese slike tråder skjønner jeg. Da tør jeg ikke få besøk av FP-ere. Mange her ville fått vondt i øynene sine om de kom inn til oss nå tror jeg.

Tenkte litt det samme. Da kan vi besøke hverandre. Jeg har resirkulert på stua ;-)

Syns jeg har en stilløs og koselig bopel he he....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 23:29   #11
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Romantisk og nostalgisk, men er ikke glad i for mye nips. Har en greie for puter og pledd. Blir så hjemmekoselig av det. Liker gamle leiligheter med høyt under taket, høye vinduer og gjerne rosetter i taket. Vil kjøpe meg det en gang.

Gammel 12-08-11, 23:32   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Det med å overta mammas bomkjøp er forresten genialt. I motsetning til å overta FP-bomkjøp er mammabomkjøp gratis.

Jeg overtar gjerne bomkjøp, men ikke fordi de er gratis. Det må være fordi jeg liker dem og de kler meg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 10:07   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Noterer at Jessica kan få komme på besøk.

Det med å overta mammas bomkjøp er forresten genialt. I motsetning til å overta FP-bomkjøp er mammabomkjøp gratis.

Jeg har jo vært hos deg

Gammel 13-08-11, 10:46   #14
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har for det meste møbler fra 60-tallet, hvite bokhyller fra IKEA og hvitt panel på veggene. Interiøret består for det meste av funn fra loppemarked og bruktbutikker. Liker retro!

Gammel 13-08-11, 11:09   #15
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hm, jeg visste ikke hva min stil het, men nå ser jeg at jeg også har presangstilen. Det aller meste av pynteting er presanger, det er uhyre sjelden jeg kjøper sånt selv. Møbler er noe arvet og noe nytt, men ingen spesiell stil eller farge. Ingen rene flater, men heller ikke fjorten nipsgjenstander i vinduskarmen.

Men jeg tør ikke la min mor kjøpe klær til meg, der går grensen.

Ja, jeg har grenser jeg også, faktisk, men jeg takker som oftest pent, unntatt når jeg ler høyt og sier at her blir det noen i Romania som blir forbløffet over smak og behag i Norden. Da jeg var liten hadde vi dårlig råd, og mor sydde en del til oss, og når vi fikk bedre råd sluttet hun ikke å bli vilt begeistret over 50 % eller ta tre betal for to, og finner hun ikke sin størrelse handler hun til meg eller barnebarn eller svigersønn, og jeg syns det er litt sjarmerende, og siden jeg mikser stiler over en lav sko får jeg det gjerne til å passe.

Gammel 15-08-11, 00:31   #16
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Litt sånn "gammeldags". Hvite vegger, kirsebærgulv, smijern, blonder, blomster, glass og div. Men også litt moderne innimellom. En god mix. Vi jobber med å få det mer helhetlig. Flyttet inn mars 2010, og skal det det meste etter hvert.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23.