|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Nye høyttalere og forsterker - hva kjøper man?Dersom dere har iPhone/iPad i huset så støtter de nye forsterkerne fra Denon Apples AirPlay-system, slik at man kan streame rett fra iTunes/iPhone/iPad til forsterkeren. Jeg kjøpte en ny Denonforsterker for noen uker siden og det funker veldig bra. De fleste nye forsterkere har også HDMI-inngang slik at signalet fra PC blir heldigitalt dersom PC'en har HDMI ut. Dermed får du også PC-bildet opp på TV'en gjennom forsterkeren. Sist redigert av Juste : 17-08-11 kl 13:27. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nye høyttalere og forsterker - hva kjøper man?
Ingen Appleprodukter her i gården, vi sverger til Android, men kanskje vi burde skaffe oss en iPad? HDMi-inngang ja, da er jo i grunn problemet løst ang det.
Tja. I grunn mest technoaktig musikk. Listepop som egner seg godt litt utpå kvelden i festlige sammenkomster. Er ikke interessert i surround egentlig, god stereo er viktigere.
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Nye høyttalere og forsterker - hva kjøper man?
Jeg er som deg. Jeg var klar for å bare dra dit og kjøpe. Mannen min var sterkt uenig og brukte litt tid på sette seg inn i dette. Jeg innser at han hadde helt rett, og vi fikk langt mer utbytte av besøket der når han hadde litt peiling.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|