Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ryddedugnad!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-11, 21:04   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryddedugnad!

Celtex, kostet den noe eller fant du den gratis? Link?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 21:10   #2
Celtex
Fullverdig medlem

Medlem siden: Aug 2011
Celtex har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Celtex, kostet den noe eller fant du den gratis? Link?

Om du går inn på appstore å søker på Awesome Note. Der har du en fullversjon til kr.28,- og en "lite" versjon som du kan teste ut gratis før du eventuelt kjøper.
Jeg har prøvd mange "to-do" apps, men syns denne var absolutt best selv om den koster 28,-

Har du Android telefon, så er Astrid Oppgaver et fint program.

Celtex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 21:29   #3
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Celtex, her.

Om du går inn på appstore å søker på Awesome Note. Der har du en fullversjon til kr.28,- og en "lite" versjon som du kan teste ut gratis før du eventuelt kjøper.
Jeg har prøvd mange "to-do" apps, men syns denne var absolutt best selv om den koster 28,-

Har du Android telefon, så er Astrid Oppgaver et fint program.

Takk, det skal jeg prøve!

Gammel 04-09-11, 11:50   #4
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Vi jobber på, i hvert fall i helgene. Nå skal vi sette opp noen kjøkkenskap i spisestuedelen som da blir en forlenglse av kjøkkenet. Da får vi mer plass der. Det blir overskap satt opp som underskap så at de ikke er så dype.

Gammel 04-09-11, 23:26   #5
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Fy filler`n for noen lister dere har.
Det er vel en haug med ting jeg også skulle gjort men nå har jeg akkurat fått rumpa i gir og samlet småbarnsutstyr og lagt det ut på FINN. Deilig å endelig fått gjort det, i det minste.

Vi har da virkelig noen skuffer vi skulle ha ryddet i selv. Pluss et helt loft.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:28.