Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-11, 13:35   #1
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff: Hva elsker du ved huset ditt?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

mina: For en fantastisk plass å ha hytte.

: dukker og løper:

Du trenger ikke å løpe!
Men hvorfor bare hytte? For landlig? :gjetter:
Vi har det aller meste vi trenger innen 12 min. kjøring, sykehus inkludert. Ca 25 minutter til byen, 35-40 min. til flyplassen.

Gammel 25-08-11, 23:22   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Du trenger ikke å løpe!
Men hvorfor bare hytte? For landlig? :gjetter:
Vi har det aller meste vi trenger innen 12 min. kjøring, sykehus inkludert. Ca 25 minutter til byen, 35-40 min. til flyplassen.

Jeg er litt fanatisk asfaltcowboy for tiden, ja.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 14:13   #3
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Jeg må også dele utsikten min

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Div 080811 024.jpg (192,4 KB, 12 visninger)
Gammel 26-08-11, 14:33   #4
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Beliggenheten, nabolaget og kjøkkenet vårt. Ellers er jeg veldig glad i vinterhagen selv om den godt kunne vært revet og bygget opp på nytt, samt terrassen.

Gammel 26-08-11, 14:41   #5
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker ikke selve 'huset'- Det er pent, nytt osv, men det er egentlig ikke helt meg.

Men allikevel var jeg ikke i tvil da vi fant dette huset. Det var hit vi skulle flytte.

Planløsning og beliggenhet (kombinert med at vi den gangen gjorde et godt kjøp prismessig)

Vi har 200 kvm, hvor det er tre veldig gode soverom, et lite walk-in-skap på det ene. Samt at vi har gjesterom + kontor og en stor loftstue. Vi trenger denne plassen. Stua er ikke så stor, men den har på mange måter bare en funksjon, der ser vi på TV eller sitter og skravler.

Beliggenheten - ligger inntil en ganske traffikert vei, men med støyskjerm, og vi har ikke mange naboer tett innpå. Rett ved badevann og turterreng, samt at det bare er 1 km til sentrum der vi bor og skolen midt i mellom der.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.