Sv: Ansattes påkledning
Nå tenkte jeg å si at jeg mener fremdeles det jeg mente på nm, men så er jeg jaggu ikke helt sikker på hva jeg argumenterte for der 
Jeg vet at jeg i andre sammenhenger enn jobbsammenheng er VELDIG tilhenger av å kle seg som man vil. Om andre reagerer på klesdrakten din på byen, på fest, eller på søndagsmiddag til bestemor er ikke så viktig.
Men uavhengig av det så mener jeg at voksne mennesker som omgås barn daglig i jobbsammenheng må tenke over hvilke holdninger de lar skinne igjennom, de må tenke over hvilke ord de bruker, og de må av samme grunner tenke over hva slags klær de har på seg.
Det skal være unødvendig å ha regler for det, men at leder informerer om hvilken kleslinje h*n ønsker på et personalmøte er vel helt ok.
I mange typer jobber kler folk seg annerledes enn de ville gjort i fritiden, og det ser jeg stort sett som en positiv ting.
Jeg ser ingen negative konsekvenser av å kle seg "konservativt" når du skal på jobb i barnehagen, men jeg kan se noen negative konsekvenser av at d uhar på deg kortkort skjørt og viser magen.