Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ditt fineste sted på Vestlandet?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-11, 23:09   #1
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ditt fineste sted på Vestlandet?

Hele Vestlandet er jo helt rå naturmessig sett - det er for meg umulig å si hvor det vakreste stedet er.

Jeg kjører Vestlandet opp og ned i mente flere ganger i året, og fortsatt får jeg klump i halsen og trang til å synge "Ja, vi elsker" hver eneste gang. Det er fjord, det er fjell, det er høyt, vilt og vidunderlig vakkert.

En bekjent sa det så fint her om dagen: Hjemme hos oss har vi ingen malerier på veggene. Vi har store vinduer i stua. Det er våre malerier!

:inhabil Synnemor med 222 snøkledte fjelltopper og en vakker fjord utenfor vinduene sine:

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.