Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fjerner kontantstøtten for toåringer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-11, 13:39   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjerner kontantstøtten for toåringer

Helt greit for meg at den fjernes.
Jeg synes det er bra å få folk ut i arbeid, og synes det er helt ok om det finnes en kortvarig øknomisk ordning for de som har bevis på at de har søkt barnehageplass, men fått avslag. Akkurat hvordan den skal fungere, og hva den skal gi av tilskudd vet jeg ikke.
Men da må det være avslag, og ikke sånn at man ikke fikk plass akkurat der man ville, og takket nei. Det er iallefall sånn her, at veldig mange forventer at de skal få plass akkurat der de bor, og synes det er vanskelig å se for seg at de må kjøre noen mil for å få det til.

Jeg tror at dette kan være med på å gjøre at flere barn som faktisk har behov for det kommer til barnehagen tidligere enn de gjør med kontantstøtten. Det gjør at de lettere blir fanget opp av systemet, og får den hjelpen de trenger.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:36.