|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterklær til skolebarn?Jentene mine, både 1.klassingen og 4.klassingen vil ha hel dress på vinteren. Mye kjappere å komme seg ut, og jeg vet da at de ikke går for tynnkledd ut, så jeg synes det er genialt så lenge de vil bruke det. For de vil sjelden ta på noe ekstra under for å si det sånn. Greit å ha noe som er ganske vanntett og solid. I vinter så skal jentene mine ha TTH og Univern dresser. Jeg har også god erfaring med Europris sin dress. Største tulla som sleit hull på to Reimatec dresser i fjor høst på null komma svisj fikk da en Europris dress og den holdt faktisk i 4 måneder før det gikk hull på kneet, og da var det skikkelig tynnslitt der først, men de går dessverre bare opp til str. 140. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterklær til skolebarn?
Du får de dressene fra str. 4 år til 14 år. 8-åringen min liker den dressen veldig godt og hun har aldri blitt våt gjennom selv om det bases i klissvåt snø. Nå kjøpte vi den først på slutten av vinteren i fjor, men fikk da testet den en del, og det er den dressen hun skal bruke i år. Vet ikke vanntettheten på den, men jeg opplever den som mer enn god nok. Hun er ei skikkelig slite klær jente som henger øverst i trærne eller rundt i vanndammene. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|