Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Skummel film på skolen

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-11, 19:10   #1
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skummel film på skolen

Hæ? Tvang lærer ham til det selv etter at du hadde sagt fra? Jeg er lærer selv, og jeg er streng. Jeg godtar sjelden unnasluntring, og særbehandler sjelden. Men jeg hadde virkelig ikke tenkt tanken en gang på å tvinge en som var redd for en film til å se den. Jeg synes ofte det er mange som roper litt vel høyt om at man må ta opp alle små bagateller med lærer her inne, men her hadde jeg bedt om en samtale, ja

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 19:45   #2
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Hæ? Tvang lærer ham til det selv etter at du hadde sagt fra? Jeg er lærer selv, og jeg er streng. Jeg godtar sjelden unnasluntring, og særbehandler sjelden. Men jeg hadde virkelig ikke tenkt tanken en gang på å tvinge en som var redd for en film til å se den. Jeg synes ofte det er mange som roper litt vel høyt om at man må ta opp alle små bagateller med lærer her inne, men her hadde jeg bedt om en samtale, ja

Signerer på alle punkt.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 20:32   #3
konsulenten
Passiv

Standard

Poden er kjekkere og har nå fortalt at læreren sa det ikke var praktisk mulig å dele klassen slik at noen så på film og noen gjorde noe annet. Han tolket det slik at det var flere enn ham som hadde ytret ønske om å gjøre noe annet fordi de syntes filmen var skummel. Men det endte altså med at alle måtte se filmen.

Poden var redd under deler av filmen og satt da med hendene for ørene og jakken over hodet. Det var eneste måten han kunne skjerme seg på, siden han tolket det slik at han ikke fikk forlate klasserommet. Det virker som det var dette han hadde gruet seg mest til, å måtte eksponere sin frykt for hele klassen. Jeg spurte om noen hadde ertet ham, men han sa at ingen hadde ertet og at alle er snille i klassen hans. Til slutt sa han at "det gikk greit, mamma".

Jeg er glad hvis han nå sitter igjen med følelsen at det tross alt gikk greit, og jeg er glad han går i en sånn fin klasse der alle er snille mot hverandre. Men man har jo lite utbytte av en skoletime man må sitte gjemt under en jakke med fingrene i ørene for å komme seg gjennom. Så jeg synes dette ble dumt.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.