|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Hvor mye blåser det her nå tro!?Hvor mange meter per sekund vet jeg ikke, men det har ikke blåst slik som dette på all den tid ... For ikke har jeg opplevd maken, selv om jeg har vært borti langt sterkere vind, dog ikke veldig ofte.
![]() |
#2 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Hvor mye blåser det her nå tro!?Oisann. Det høyres voldsomt ut. Eg ville teke meg ein kjapp runde rundt og plukka inn det som er laust, om det hadde vore her. Eg er alltid redd for bilar og ruter og sånt når ting flyr rundt på eiga hand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvor mye blåser det her nå tro!?Ja, pleier være nokså nøye selv. Alt av småting er omhyggelig plassert i sikkerhet. Men jeg plukker ikke ned sprossene hver gang vinden uler rundt hushjørnet altså ...
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye blåser det her nå tro!?Sånt vær er spennende, synes jeg. Er vokst opp langt ute ved kysten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hvor mye blåser det her nå tro!?Leste akkurat at det er orkanen Katia som er på vei innover vestlandet nå. Den bringer med seg mye regn og vind sier dem! Som om vi ikke har fått nok hittil i år!
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08 Sist redigert av Mirasol : 13-09-11 kl 00:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye blåser det her nå tro!?(VG Nett) Vestlandet kan forvente seg store mengder nedbør i kveld når «Katia» når kysten. - Vi har sendt ut flomvarsel, sier hydrolog Lars Evan Pettersson. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvor mye blåser det her nå tro!?Det meldes altså om sterk vind også på Sørlandet, bare så det er sagt!!
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
![]() Sv: Hvor mye blåser det her nå tro!?Av erfaring ber jeg alle om å plukke inn løse ting når det er sånt vær. Vi hadde sånt vær forrige tirsdag og bilen min var nær ved å bli truffet av trampolina (som var godt boltret fast i bakken), heldigvis sneiet den bilen og havnet et stykke ned på jordet. Dette er tredje gang vi har opplevd at trampolina er ute og flyr, men denne gangen ble den heldigvis ikke ødelagt............ja, vi bor på en vindfull topp vi
![]() |
#11 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvor mye blåser det her nå tro!?20 meter per sekund, fergene går ikke til Danmark og flere større båter har slitt seg i havner rundt om byen her. Så det blæs ja!
![]() |
#12 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hvor mye blåser det her nå tro!?Hm. Vi bør i hvertfall sette lekehuset til Lillebror i garasjen, det tok seg en flygetur rett etter at han fikk det og døren knakk av.
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye blåser det her nå tro!?Høres ut som det er tryggest å holde seg inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hvor mye blåser det her nå tro!?Jeg så skumtopper på sjøen på nøstet i sentrum, men her hjemme nå, så blåser det ikke i det hele tatt nå. Det har vært ett og annet vindkast, men stort sett, så bare regner det. Tett i tett i tett med pittesmå regndråper som en nesten ikke merker er der med en gang, og så vips, så er man kliss våt.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|